Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Jag funderade vart jag skulle lägga det här men kom fram till att det borde bli här. :?
Vi var på twin lake run och när vi kom dit så sov de två små. Mannen tog de tre stora och gick iväg. När A vaknade satte jag henne på ryggen och tog fram vagen till O. Det var ju en hel del bilar som passerade och vi fick kommentarer som "Tufft" "Snyggt" " Kempe fint" och så var det ett antal av tappade hakor.
Vi spatserade vägen fram och hittade den övriga familjen. Tittade på bilarna när de åkte iväg på tipsrundan. Gick på toaletten och blev stoppad så pass många gånger att jag på tillbaka vägen totalt ignorerade alla som kommenterade och frågorna struntade jag fullständigt i (bra sjalreklam va? :oops: :lol: :wink: ) På vägen tillbaka till vår bil så fick vi en massa kommentarer dels om sjalen men även om att vi hade så många barn (hela fem stycken!!!!). Så vi hade en riktigt trevlig eftermiddag med många kommentarer och mycket snygga bilar. När vi kom så hade över 250 bilar redan åkt och vi var där i en timme och när vi gick var det fortfarande kö för att få starta.

Bara så ni vet att jag förstått idag att en sjal är mer exotisk än musse från -69 eller en gammal polisbil (årtal okänt) :lol: :lol: :lol: :lol:
Av Jinxan
jag71 skrev:Bara så ni vet att jag förstått idag att en sjal är mer exotisk än musse från -69 eller en gammal polisbil (årtal okänt) :lol: :lol: :lol: :lol:
:shock: :lol:
Fast det känns igen, man blir väääldigt uttittad.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har ju burit i sjal i över tre år. I början så stirrade folk. När jag började bära två så stirrade folk också och pekade. Men att bara bära en på ryggen brukar inte uppmärksammas så mycket. Jag är van att folk tittar men idag kände jag mig utstirrad. :lol: :lol: :lol: :lol: Med tanke på hur mycket bilar det fanns som faktiskt förtjänade att bli uttittade (en del för att de var så snygga och andra för att de var så risiga och så en tredje kategori som borde stirras på grund av ljudet :wink: ) har man ett bilintresse så bode det ge mer att titta på den där läckra ljusrosa chevan än på någon som bär sitt barn på ryggen men det kändes inte så... :lol: :lol:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?