Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken utav dessa är snyggast, bäst och helt oumbärlig och därmed mitt nästa sjalinköp?

Didymos Wellen Lind
12
40%
Ellevill Zara Fresh
18
60%
Sitter här en regnig förmiddag, maken sover av natt och lillan är snuvig och vill sova mycket. Har inget bättre för mig än att hitta gudomliga sjalar på nätet och måste nu ha en GRÖN sjal. Så hjälp mig, vilken ska jag ha!? :wink: :D

http://www.edenbaby.se/catalog.php?item=272

http://www.mammabarn.se/visa_produkt.as ... sh+4%2C7+m :wink:
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag har en Wellen Forest och har inte känt på någon Zara. Men om jag förstått saken rätt så är Zaran mycket mjukare från början och dessutom strechigare. Jag tror också att Zaran upplevs som tunnare. Vad är du ute efter?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Båda? Var finns det alternativet? :wink:
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag älskar min Wellen och tycker att de är gosiga och jättebra att knyta med. Har en Zara också och det börjar också bli en favorit. Kan inte välja - köp båda tycker jag :D
Användarens profilbild
Av jennychangala
tunn är bra då vi snart ska till varmare delar av världen för en längre period. nån som har båda och vet hur de avlastar?

båda? :wink: det vore något...... :) :roll:
Användarens profilbild
Av jennychangala
MilanE skrev:Jag älskar min Wellen och tycker att de är gosiga och jättebra att knyta med. Har en Zara också och det börjar också bli en favorit. Kan inte välja - köp båda tycker jag :D

postade samtidigt :) då kanske du vet hur det är med avlastningen? :wink:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Linden måste få min röst. Personligen är jag inte så jätteförtjust i Zara-mönstret oavsett färg
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag har en Wellen granat och en Zara så jag kan ju berätta vad jag tycker är skillnaden.
Zara är tunnare, smalare, har inga fållar (utan stadkanter). Wellen är alltså bredare, liiite tjockare och har fållar.
Avlastar gör de båda två precis lika bra, enligt mig. Största skillnaden är nog faktiskt bredden. Gillar du breda eller smala sjalar?
Men jag kan inte råda dig eftersom just Wellen :heart: och Zara :heart: är mina absoluta favoritsjalar båda två.
Fast med Wellen tog det några månader innan den hade gosat till sig, medan Zaran var ingosad och mjuk direkt!

Förresten, just nu har Ellevill nya limited edition av Zara som är 70 cm bred. (min är 60)
Användarens profilbild
Av lingonben
Jag röstade på Zaran. Den var ju supersnygg! :love:

Gaaahh... Nu kommer den att hemsöka mina drömmar!... :twisted:
Användarens profilbild
Av emelie
Wellen Lind :love:
Användarens profilbild
Av milimani
Zaran! Utan tvekan!
Användarens profilbild
Av sanna73
Delfinen_78 skrev:Linden måste få min röst. Personligen är jag inte så jätteförtjust i Zara-mönstret oavsett färg
:iagree:
Användarens profilbild
Av jennychangala
Åh, tack för alla svar! Har fortarande inte bestämt mig. Måste tänka lite mer.
Eller mycket...och jag som redan drömt om dessa sjalar i minst en vecka.... :? :D

Smedsboemma: är det på ellevill.com de har limited edition?
Senast redigerad av jennychangala den lör sep 06, 2008 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av kogkarin
Jag älskar min egen wellen, så jag måste nog lägga min röst på wellen...
Användarens profilbild
Av smedsboemma
jennychangala skrev: Smedsboemma: är det på ellevill.com de har limited edition?

Nej, jag såg i en annan tråd på "Fakta om bärsjalar" att Scharlott ska ta in dem på mamma barn.
Jag skulle nog ändå satsa på en Zara eftersom det är kul att ha en ny sjal som är lite ovanlig (än så länge)!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?