Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
Hur ar det nu, mater de hela sjalen eller?? Ar val lite olika detdar.
Funderar pa omjag behöver en 4,70 eller en 5,20.
Har en calin bleu fleecsjal pa 5m (fast jag har inte matt den :? ) den racker i omslutetx knut pa magen precis sa att jag har ngn dm kvar av var ande, o den e ju anda stretchig. Knyter val lösare med en vavd.

:hmm: Som vanligt, helt förvirrad.
(tur att ni finns)
Användarens profilbild
Av Anso
De mäter längden inklusive EN av sjalens spetsar. Inte så mycket bonuscentimetrar på Didys sjalar......
Användarens profilbild
Av Helena
Man behöver ju inte knyta på magen, man kan ju ha knuten på ryggen. Det måste jag ha med en Didymos 4,7. Bär man på ryggen blir det rätt långt med en 5,2 sjal. Men bär man bara på magen kan det vara skönt med en 5,2 sjal.

Jag tror inte man knyter lösare med en diagonalvävd sjal, men jag har ju inte provat Gauzen, den är kanske väldigt stretchig.
Användarens profilbild
Av diddeldi
vill du ha knuten på magen tycker jag du ska satsa på en 5,2, annars räcker nog 4,7.
Användarens profilbild
Av Molla
OK det blev en 4,7
Föredrar visserligen knuten pa magen men jag tror en alltför lang sjal kommer att vara ett större irritationsmoment.
Tack! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?