Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vår tvååring ligger för att sova i rummet bredvid. Titt som tätt frågar hon lugnt efter mig, "mamma", och säger "inte gå ner". Så helt plötsligt säger hon istället "mamma tittar på Sjalbarn"! I detta nu ligger hon och säger "mamma!, sjalbarn?!".

Innebär detta att jag sitter vid datorn för mycket?! Elsa har i vart fall förstått vilken sida jag är inne på mest, hon brukar vara med och titta på bilder vilket hon tycker är mycket spännanade.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Om man svarar på inlägg inom tio minuter från det att de är postade så är man här för mycket... :hide:
Användarens profilbild
Av Isanna
För mycket? :hmm: Nä nu förstår jag inte riktigt? :hmm: :wink:
Av eamane
Kan man vara här för mkt? :roll: :shock: :wink:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Om man svarar på inlägg inom tio minuter från det att de är postade så är man här för mycket... :hide:
Nejdå.. man har bara tur att vara inne samtidigt som någon annan spännande sb-människa... :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
För mycket sjalbarn?! Nä det är väl ändå inte möjligt. :hellu:
Användarens profilbild
Av Myrten
Vad skönt, då kan jag pusta ut. Det gäller väl att lära barnen i tid att det är datorn som är "the real world", utan den klarar man sig inte.

Jag måste faktiskt erkänna att jag hade lite ångest inför semestern på landet i augusti då det inte fanns någon dator där. En hel vecka utan Sjalbarn, men det gick!
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev:Om man svarar på inlägg inom tio minuter från det att de är postade så är man här för mycket... :hide:
Nejdå.. man har bara tur att vara inne samtidigt som någon annan spännande sb-människa... :wink:
Å, vad bra. Då kan jag pusta ut :wink: märk väl att nu har det gått mer än tio minuter :lol:
Användarens profilbild
Av hcvc
:lol:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
När ens barn vill göra så här kanske :pc:
:lol: :lol: :lol:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?