Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av pulmones
Hej!

Jag är en ny bärare och har en sessa på 6 månader som älskar att bli buren. Jag har en gås och älskar den men är nyfikn på fler sjalar! :P

Tycker du att gåsen är bäst så säg det med :)

Tänk att man kan bli så otroligt sjalkär på en gång? galet haha
Användarens profilbild
Av Molinia
Jag tycker att de lite tjockare kypertvävda sjalarna avlastar bättre än gåsen. Jag har BB-slen och Didymos wellen och de är båda toppen ur avlastningssynpunkt. Gåsen är skönare vid varmt väder, dock.
Användarens profilbild
Av Eld77
Hej och välkommen hit! :hello:

Jag tror att man måste hitta en sjal som passar ens knytteknik (likaväl som plånbok och smak ;) ). Själv har jag fastnat för tjockare sjalar som Hoppediz och randiga Didymos. Easycare är också en favorit. Jag tycker att tyget i de tjockare sjalarna avlastar bättre, men samtidigt kan de vara lite bökigare att knyta. Särskilt jämfört med en gås, som är så otroligt smidig.
Av pulmones
Knyttet & K skrev:Min favoritsjal är Easycare.
Tack för svar:-)

Är easycare varm av sig?
Av pulmones
Eld77 skrev:Hej och välkommen hit! :hello:

Jag tror att man måste hitta en sjal som passar ens knytteknik (likaväl som plånbok och smak ;) ). Själv har jag fastnat för tjockare sjalar som Hoppediz och randiga Didymos. Easycare är också en favorit. Jag tycker att tyget i de tjockare sjalarna avlastar bättre, men samtidigt kan de vara lite bökigare att knyta. Särskilt jämfört med en gås, som är så otroligt smidig.
Tack för välkomnandet :D

Du nämner också easycare! tycker du den är varm?. jag är lite känslig fö förmycket värme :cry:

jag har fått för mig att Bebina stjärntecken kan vara något för mig....men jag vet inte.

det är många sjalar att välja på här i världen! värre än vagndjungeln!
Användarens profilbild
Av zingo
Jag älskar Stork Leo avlastar jättebra, men jag gillar alla mina sjalar!
( Leon är ju iofs inte min längre) :lol:
BB Slen å Amazonasen är super de med!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?