Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
jag gick förmånen att klämma på lotties alldeles nya inka igår, och blev helt chokad!
Jag har lu klämt på ett antal inkor innan och denna var MYCKET tunnare?
så då måste jag fråga, nån annan som har god koll på nya och inte lika nya inkor? har dom ändrat nått så de nya e tunnare eller tjockar de n till sig vid tvätt?
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, det kan bero på hur mycket man använt dem. En nytvättad inka är rätt tjock, men sen bli de tunnare ju mer man använder dem.

Men det kanske kan variera mellan olika inkor också, jag vet inte.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Min inka tycker jag oxå var väldigt tunn o mjuk.
Fast den var ju begagnad å riktigt ingosad å använd.
Användarens profilbild
Av Veronica
Jämfört med en easy så är inte min inka särskilt tunn, mjuk och gosig. Men den blir ju bättre ju mer man använder den efter tvätt.

Om den nya du klämde på aldrig var tvättad så var den nog mjuk och fin, den blir som sagt stelare efteråt.
Användarens profilbild
Av Anna
Inkorna är fina och tunna, men bäst är de nästan otvättade och torktumling gör dem mycket sämre tycker jag. Jag har haft ett antal inkor och tycker inte det skiljer i tjocklek mellan de som var för ett par årsedan och de som är nu, men det finns en liten färgskillnad på den del av årgång 05 mot både tidigare och senare.
Av LL
Och nu måste jag ju fråga... vaddå för färgskillnad??? Det är så härligt att få del av andras erfarenheter och klokskap så jag hoppas du vill berätta.
Användarens profilbild
Av Anna
Det är i det gula partiet. På de som är nu och de äldre är det bara en gul färg, men på en sändning förra året någon gång så var det plötsligt två nyanser av gult, en mörk och en ljus. Ska fixa bilder när barnen tillåter. Tror det krävs ett tränat inka öga för att tänka på det.
Av LL
Just det gula är det jag har svårt för med inkan (som annars är helt ljuvligt vacker) så kanske det gör skillnad för mig. Två nyanser gult låter ju som om det smälter mer diskret in bland de övriga färgerna i sjalen än enfärgat gult. Om du har möjlighet får du hemskt gärna ge en fotoillustration till det där.
Användarens profilbild
Av Anna
Här kommer en bild, det gör faktiskt en del skillnad för hur sjalen ser ut tycker jag, även om de är väldigt lika vid en snabbtitt.
Bild
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har en sån till höger. Den var dessutom finast, tycker jag :) Vilken tur ;)
Användarens profilbild
Av Helena
LL skrev:Just det gula är det jag har svårt för med inkan (som annars är helt ljuvligt vacker) så kanske det gör skillnad för mig. Två nyanser gult låter ju som om det smälter mer diskret in bland de övriga färgerna i sjalen än enfärgat gult. Om du har möjlighet får du hemskt gärna ge en fotoillustration till det där.
Fast jag tycker att den gula färgen på inkan är snygg. Jämfört t ex med min tidigare Girasol regnbåge där den gula färgen var blek och ful.
Av LL
Det har du säkert rätt i Helena, men jag är lite "allergisk" mot gult. Det är synd eftersom gult är en vanlig sjalfärg. Tänk alla röda ljuvligheter som är gulrandiga... Fram för fler sjalar liknande hoppis jordgubb-hallon. :heart: (som jag tyvärr inte hann med att köpa den här gången heller... :? )
Användarens profilbild
Av Helena
LL skrev:Det har du säkert rätt i Helena, men jag är lite "allergisk" mot gult. Det är synd eftersom gult är en vanlig sjalfärg. Tänk alla röda ljuvligheter som är gulrandiga... Fram för fler sjalar liknande hoppis jordgubb-hallon. :heart: (som jag tyvärr inte hann med att köpa den här gången heller... :? )
Jag håller med om att det borde finnas fler sjalar i röda toner, helst utan orange också tycker jag.
Av LL
Jag håller med om att det borde finnas fler sjalar i röda toner, helst utan orange också tycker jag.[/quote]
:iagree:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker det finns rätt många röda :wink: (och det här är ju inte alla som finns...)

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?