Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillan
Hej!
Jag har en dotter som är 2 år och 4 månader. Hon har aldrig tyckt om att åka vagn. När hon var mindre bar jag henne i trikåsjal och sedan har vi haft mei tai till henne.
Men nu är hon ju så stor så jag måste ha henne på ryggen och tycker inte det blir bekvämt att knyta mei tai framtill. Brösten är i vägen ;-)
Hon är jätteduktig på att gå, men ibland är det tillfällen när det inte passar att hon går själv ( i stora folksamlingar tex).

Någon som har något bra förslag vad vi ska bära henne i?
Hon väger ca 13-14 kg

/Lillan
Av Lenaskeå
Min äldsta är 3 1/2 år & henne bär jag bara i Manduca, den är överlägsen annat tycker jag. (jag har provat en hel del) Den är rejäl, lätt att använda & axelbanden är oslagbara, skär inte in & dom "tar bort" 10kg!:wink:

Så, jag röstar på en MANDUCA!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, nån sele iallfall tror jag blir bra. Vilken sele är en smaksak mest, jag gillar Beco (har bara burit en kort stund i Manducan iofs).

Gäller det bara korta stunder kan det funka bra med en ringsjal också, den tar ju dessuotm lite mindre plats i en väska så det är troligare att man tar med den :wink:
En av varje, kanske? :lol:
Av Lillan
tack till er båda!

Ringsjal har jag en, men vi är inte riktigt "kompisar".

Manduca.. var kan jag köpa en sån? Finns det någon affär i Skåne där man kan få "känna"?

/Lillan
Användarens profilbild
Av frida
Min 3åring åker Beco 4th ibland, det går jättebra. Titta under bärsjalsträffar så kan du känna/prova både Manduca och Beco.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Skulle också rekommendera en ergonomisk bärsele. Vilken man föredrar är som sagt en smakfråga. Så har du möjlighet att prova innan köp är ju det toppenbra. Gå på sjalträff och prova - kolla under bärsjalsträffar 8)
Användarens profilbild
Av AnKa
Ska du bära länge så är nog en sele det bästa. Men för halvlångt bärande så har jag haft en tunn långsjal som tar liten plats i väskan men avlasta hyfsat för en kortare stund även om barnet börjar bli ganska tungt. Gås eller tunna Hoppen är mina tips :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?