Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
jag vet inte alls vad andra köper prylar för men jag skulle personligen aldrig köpa en vagne som dessuton syns att den är använd även om den itne e sliten för femtusen om nypriset är 7ooo...men om de går att få sålda för det så, visst, men mitt personliga rktmärke för begangnat e halva priset...
Av Aelia
Tyckr oxå att 5000:- är för dyrt, vet att det fanns några st på blocket, för 4500:- med massor med tillbehör, och det var -05 vagnar. -04 skulle jah inte vilja betala mer än 3500:-
Användarens profilbild
Av Mia
Vart hittar ni ny vagnar för 5400?
Användarens profilbild
Av Tabby
De jag sett har oftast legat på 4500-6000 beroende på tillbehör och årmodell. Om man tänker på vad en P&T kan kosta i Sverige så tror jag folk är glada över att tjäna några tusen. Du lär knappast få en P&T för halva inköpspriset om den är i bra skick (jo, kanske för bara själva vagnen men ingår tillbehör så tro jag inte det).

Prova med att sätta 4800-5000 kr. Då har folk lite prutmån. Funkar inte det så kan du sänka lite till.
Användarens profilbild
Av sus
Tabby skrev:Prova med att sätta 4800-5000 kr. Då har folk lite prutmån. Funkar inte det så kan du sänka lite till.
Jag håller med. Bara det faktum att det nästan inte finns begagnade phil&ted vagnar att få tag på drar ju upp priset.
Av katti
tack snälla för alla tips,
jag sökte på blocket och några andra sidor men det fanns inga till salu,
det är väl som ni säger, ont om begagnade p & t.

om inte sirisirius vill ha den provar jag blocket.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Mia skrev:Vart hittar ni ny vagnar för 5400?
Här finns en företagsannosn från mammapappabarn.nu, barnvagnsaffär i Partille. Finns inga priser på hemsidan dock så det tillkommer väl en del för diverse tillbehör. http://www.blocket.se/vi/7228582.htm?ca=1_6_s
Användarens profilbild
Av Mia
sirisirius skrev:
Mia skrev:Vart hittar ni ny vagnar för 5400?
Här finns en företagsannosn från mammapappabarn.nu, barnvagnsaffär i Partille. Finns inga priser på hemsidan dock så det tillkommer väl en del för diverse tillbehör. http://www.blocket.se/vi/7228582.htm?ca=1_6_s
5500 för bara vagnen..
Ja du kommer garanterat upp i 7000 med lite tillbehör!
Användarens profilbild
Av Asereht
även om jag inte har några direkta råd om prissättnin av den aktuella vagnen.

Många köper sina P&T:s från UK. Iom EU så blir det ingen tull och moms pålagt. En kompis till mig köpte en sprillans ny P&T med tillbehör från UK och det kostade henne 5800:- inkl frakt hem till dörren.
Användarens profilbild
Av Ester
Asereht skrev:även om jag inte har några direkta råd om prissättnin av den aktuella vagnen.

Många köper sina P&T:s från UK. Iom EU så blir det ingen tull och moms pålagt. En kompis till mig köpte en sprillans ny P&T med tillbehör från UK och det kostade henne 5800:- inkl frakt hem till dörren.
det var ju superbilligt!!!!

vi köpte nyligen från UK från ett av de billigare ställena med div tillbehör + frakt hamnade vi närmare 8000:-....så 5800:- med en massa tillbehör låter ju som ett riktigt kap!
Användarens profilbild
Av Mia
Ja 6800 gick det på för mig och då bor jag i Uk.
Tipsa om det stället sannasmamma!
Användarens profilbild
Av Tabby
Vi köpte oxå från UK. Det gick på 7500 kr. Hade vi köpt på mammapappabarn så hade vi fått lägga till 2000-3000 kr.
Användarens profilbild
Av naimiez
Asereht skrev:även om jag inte har några direkta råd om prissättnin av den aktuella vagnen.

Skall köpa nu, kan du kolla vart de köpte sin? Snälla... :-)
Användarens profilbild
Av sirisirius
naimiez skrev:

Skall köpa nu, kan du kolla vart de köpte sin? Snälla... :-)
Vill också veta! Låter ju super!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?