Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Jag kan också hålla med om att jag tycker att spännet känns klent. Jag tycker det är synd att den inte är sydd med sånt där säkerhetsgummiband som ergon har.

Huvudstödet har jag inga alls problem med. Tycker att det är jättebra och stadigt.

Däremot har jag ett annat problem men det kanske snarare beror på min kroppsform. Jag tycker att den vadderade delen av höftbältet eller vad det heter inte sitter tillräckligt tight mot min kropp. Det känns som att Alexander mer sitter på höftbältet än i tyget i ryggdelen. Och att det blir en stor glipa mellan mig och höftbältet. Har provat sätta det i olika höjd men det hjälper inte. Och på ryggen blir det likadant.

Tycker inte att den är värd det pris den kostar i sverige men jag köpte min i england för 800 och det är den ju klart värd :D
Användarens profilbild
Av Myrten
Mia skrev:
Myrten skrev:
Mia skrev:Jag tycker midjespannet kanns valdigt klent... ganska billigt faktiskt.
Ar det bara jag som upplever det sa?
Jag har precis fått hem en Beco Butterfly från USA och tänkte precis samma sak!
Om butterflyen?! eller om AP i jamforelse?
Tyvärr har jag aldrig fått se en AP live. Men jämfört med Manducans midjespänne känns Becon billigt, men det är väl säkert så som Diddeldi skriver att det inte är någon fara eftersom det är testat.
Användarens profilbild
Av Myrten
milimani skrev:Däremot har jag ett annat problem men det kanske snarare beror på min kroppsform. Jag tycker att den vadderade delen av höftbältet eller vad det heter inte sitter tillräckligt tight mot min kropp. Det känns som att Alexander mer sitter på höftbältet än i tyget i ryggdelen. Och att det blir en stor glipa mellan mig och höftbältet. Har provat sätta det i olika höjd men det hjälper inte. Och på ryggen blir det likadant.

Tycker inte att den är värd det pris den kostar i sverige men jag köpte min i england för 800 och det är den ju klart värd :D
Jag har bara testat vår Beco ett par gånger med Lova (3 månader snart) och hon hamnade också mer på höftbältet, eller faktiskt snarare mellan höftbältet och mig då hon försökte ställa sig upp. Eftersom Lova protesterar hej vilt i Becon så har jag inte testat mer. Becon får nog ligga tills benen kan vara utanför sittdelen, hon har för korta ben i dagsläget.

Jag köpte också min sele i USA för 800 kr och slapp som tur var både moms och tull. :D
Användarens profilbild
Av Mia
ja det ar klart man kan knyta en knut men for det man betalar kan det val vara gjort kan jag tycka.
jag har inte sana snoren som pa bilden, jag har dubbelvikt elastiskt tunnt snore.

Det stor inte mig heller att det ar smalt! Men plasten kanns klen och billig.
Ja sakerhets"loop" hade varit en losning.

Jag har burit i sakert 4h idag och ja, den ar mycket bekvam! Jag gillar verkligen att den ar sa latt och hojden pa ryggdelen. Sa trots att jag ar lang och inte sarskilt smal sa sitter den mycket bra pa mig.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag ska föra fram era åsikter till hon som designar den. vad bra att du gillar den i alla fall mia :D

milimani, jag förstår vad du menar men själv gillar jag faktiskt när barnet sitter lite på höftbältet. men vill man inte ha det så så kan man liksom lyfta upp barnets rumpa lite och forma till sittdelen så att den skålar sig lite. när man gjort det några gånger så formar den liksom till sig av sig själv.
Användarens profilbild
Av milimani
diddeldi skrev:jag ska föra fram era åsikter till hon som designar den. vad bra att du gillar den i alla fall mia :D

milimani, jag förstår vad du menar men själv gillar jag faktiskt när barnet sitter lite på höftbältet. men vill man inte ha det så så kan man liksom lyfta upp barnets rumpa lite och forma till sittdelen så att den skålar sig lite. när man gjort det några gånger så formar den liksom till sig av sig själv.
Ska testa det! Mig gör det egentligen inget om han sitter mer på höftbältet men jag trodde att det kanske var obekvämt för honom.
Bar Elin i APen på ryggen för första gången igår och det funkade inte alls. Provade högt och lågt men hur jag än gjorde så skar midjebandet in i magfläsket eller så hamnade den så lågt ner att hon praktiskt taget satt på min rumpa...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?