Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Har tänkt köpa en stork på 3.6 m, men nu börjar jag fundera på om jag ska köpa en 2.7m istället.
Jag har en bebina på 4.2m och med den kan jag göra alla knytningar.
Jag vill kunna knyta höftkryss och ryggsäck för kortare stunds bärande. Kan man göra det med en 2.7 m plus diagonala ändar (3.10 antar jag :?: )?

Kan tilläga att jag är spinkig och kan knyta höftkryss på 2.7 m tyg. Men kan jag knyta ryggsäck på det?
Användarens profilbild
Av annikar
Tyras å Knuts mamma skrev:
annikar skrev:Har tänkt köpa en stork på 3.6 m, men nu börjar jag fundera på om jag ska köpa en 2.7m istället.
Jag har en bebina på 4.2m och med den kan jag göra alla knytningar.
Jag vill kunna knyta höftkryss och ryggsäck för kortare stunds bärande. Kan man göra det med en 2.7 m plus diagonala ändar (3.10 antar jag :?: )?

Kan tilläga att jag är spinkig och kan knyta höftkryss på 2.7 m tyg. Men kan jag knyta ryggsäck på det?
Ja, med knuten under barnets rumpa
Funkar det att knyta så, eller känns det väldigt ostadigt?
Användarens profilbild
Av Panakeia
det funkar finfint att bära så, men inte några längre stunder tycker jag, personligen, för det blir så tygnt å axlarna...men det är ju bättre än typ ringsjal, där man bara bär på en axel...
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jodå det fungerar ganska bra. På min avatar har jag knytit så med min bära barn och har då Tova på ryggen. Men visst det är ingen knytning man använder om man ska gå på långpromenad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?