Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
fil-o-sofi skrev:Tack snälla crazymagpie för det fina halsbandet och broschen! De passade mig jättebra! Broschen har redan fått följa med ut och lyssna på min kära vän Jaqee! Det tror jag broschen gillade, den räddade mig iallafall från att decolletaget skulle visa alltför mycket av liljekullarna!Vad roligt att höra att det kommit fram, att smyckena passade och att broschen redan har hunnit användas!
annelie skrev:nu är mitt färdigt.Den var till mig
jag ska skicka iväg det så snart jag lagt det på min låda med lite mynt till brevbäraren
tänkte att det skulle passa på en som snart har en i famnen som snart kanske vill pilla på det vid amning:jagärkryptisk:
här är en smygbild:
Tigerlilja skrev:Nu har även jag fått mitt byte. Tack, Elina för de underbara armbanden!skoj att du gillade dom, hoppas att de passar!
Elina skrev:Jodå, sitter perfekt!Tigerlilja skrev:Nu har även jag fått mitt byte. Tack, Elina för de underbara armbanden!skoj att du gillade dom, hoppas att de passar!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?