Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av _hanna_
Jag har hitills bara provat OmslutetRyggX, och jag får inte till det riktigt.. :?
Hur ska man kunna bre ut tyget över hans rygg när man knutit färdigt?? Det går ju inte!! :cry: *hjälp*
Användarens profilbild
Av Alven
Jag brer också ut tyget innan jag knyter. Jag ställer DAvid framför mig, lägger sjalen över hans nacke och axlar och ner, svingar upp honom i armarna, brer ut tyget ordentligt över hela hans rygg och rumpa, knyter en enkelknut fram ovanför brösten.

Sedan tar jag ena änden och svingar bak över hans rygg. Drar den helt över till andra sidan, och brer ut den från andra hållet så att säga. Håller fast den mellan knäna medan jag gör samma sak med andra sjaländan, och knyter (uner eller över bebismagen...). Fattar du?
Användarens profilbild
Av Mia
Tycker det är mycket lättare med en ryggsäcksknytning!!
Gör en Tibetan men bred ut korset bak så gott det går över barnets rygg!
Ska se om jag kan visa ikväll.
Av ansve9
Bra kommentarer innan här, så jag har inget rent tekniskt knep att komma med, utan säger bara GÅ PÅ SJALTRÄFF!!
Kan mycket snabbt göra underverk med ens färdigheter :D :D Så var det ialla fall för mig.
Användarens profilbild
Av Panakeia
bra tips nu har här!!! jag behöver "återfå" grppet på mina omslut, men det går trögt...satt so men smäck innan...men detta var bra tips! tackar tackar!
Användarens profilbild
Av _hanna_
Mia skrev:Tycker det är mycket lättare med en ryggsäcksknytning!!
Gör en Tibetan men bred ut korset bak så gott det går över barnets rygg!
Ska se om jag kan visa ikväll.
Gärna!! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?