Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Mamma har lovat mig en symaskin när jag fyller år. Har iofs en sån där supergammal grön husqkvarna fråm 50-talet eller nåt. Men den bara trasslar hela tiden och gör mig bara arg när jag försöker sy. Men nu kanske jag kan börja på riktigt!! Frågan är bara hur jag ska kunna slita mig från SB och lägga tiden på annat.
Av FiaLisa
:vågen: Det är roligt med symaskin!!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Det är kul me ny symaskin. Fast visst är det svårt att slita sig härifrån.
Användarens profilbild
Av Monia
GRATTIS!!!! :D
Av Nettan
Grattiz
Znäll mamma du har. :D

(Förrezten, köp inte av han på Bäckebol. Han är otrevlig zom zjutton när man vill ha hjälp eller mazkinen har fel och zkall garantilagaz)
Av Smultronbarn
Grattis! :D
Användarens profilbild
Av verre
milimani skrev:Mamma har lovat mig en symaskin när jag fyller år. Har iofs en sån där supergammal grön husqkvarna fråm 50-talet eller nåt. Men den bara trasslar hela tiden och gör mig bara arg när jag försöker sy. Men nu kanske jag kan börja på riktigt!! Frågan är bara hur jag ska kunna slita mig från SB och lägga tiden på annat.
Jag har också en sådan. min var likadan med trasslet men så lagade min mormor den.. hon har varit sömmerska och har haft en eller om det är flera sådana.. så nu går min som att den vore ny.. :D

vad ska du göra med din gamla? kan jag få köpa den att ha som reservdels maskin?

Jga får inte heller sytt så mycket för SB äter upp min vakna tid, och min tid jag skulle behöva sova på också faktiskt... tänk vad beroende man kan bli. Men när jag bor större då ska den få ett eget bort och då kan man ju sy lite då och då.. så då ska det bli bättre..
Användarens profilbild
Av Monia
Jag lämnade in min gamla huskvarna från 50-talet på service eftersom den trasslade. Kostade runt 800 och sedan gick den bra :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?