Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Jag tycker midjespannet kanns valdigt klent... ganska billigt faktiskt.
Ar det bara jag som upplever det sa?
Och sa fran fototraden:
Mia skrev: En fraga. Var faster man hooden? Det ar tva tunna band som ar fastsydda pa axelremmen men de verkar sa klena plus att de har man val till att tra resterna av axelbandsremmen med? Jag har inga ringar eller nagot pa mitt brostband... det ser ut som det ar det pa instruktionerna. Eller faster man runt brostremmen? Verkar klumpigt.
Användarens profilbild
Av Mia
En sak till..
de dar spannena som man faster hooden med kommer jag ju garanterat, att tappa. Det finns ju inget som stoppar dem fran att glida ur. Den typen av spannen brukar ju ha en kula eller sa som ar patradd for att forhindra just det.

Den ar skon, definitivt men kvaliteten ar inte vard pengarna tycker jag. :?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Du får inte säga sånt då jag just har beställt en ju! :this:
Användarens profilbild
Av Myrten
Mia skrev:Jag tycker midjespannet kanns valdigt klent... ganska billigt faktiskt.
Jag har precis fått hem en Beco Butterfly från USA och tänkte precis samma sak!
Användarens profilbild
Av Mia
Myrten skrev:
Mia skrev:Jag tycker midjespannet kanns valdigt klent... ganska billigt faktiskt.
Om butterflyen?! eller om AP i jamforelse?
Användarens profilbild
Av diddeldi
menar du att du tror att midjespännet ska gå sönder? det är ju testat för att klara belastningen förstås. eller menar du att du tycker att det är bekvämare med ett bredare spänne?

huvan ska fästas i banden som är sydda tvärs över axelbanden, jag vet inte riktigt vad du menar med att "trä resterna av axelbandsremmen" men jag tycker det funkar bra att fästa huvan i de banden.
Användarens profilbild
Av Mia
diddeldi skrev:menar du att du tror att midjespännet ska gå sönder? det är ju testat för att klara belastningen förstås. eller menar du att du tycker att det är bekvämare med ett bredare spänne?

huvan ska fästas i banden som är sydda tvärs över axelbanden, jag vet inte riktigt vad du menar med att "trä resterna av axelbandsremmen" men jag tycker det funkar bra att fästa huvan i de banden.
Ja jag tycker det kanns som det latt kan ga sonder. Det ar ju superlatt att knappa upp, man behover ju knappt trycka. Flarparna som sparrar sa att saga ar ju valdigt klena. Hur ar den testad? jag tycker det paminner om problemen som var med tidigare Becos.
Jag menar tra resterna av axelbandsremmarna igenom de tunna banden som pa manducan, forstar du? De kanske inte alls ar tankta for det?
Användarens profilbild
Av Helena
Myrten skrev:
Jag har ju den gamla becon och jag tänkte samma sak först, men den har hängt med i ett år nu. :D
Användarens profilbild
Av Mia
Helena skrev:
Myrten skrev:
Jag har ju den gamla becon och jag tänkte samma sak först, men den har hängt med i ett år nu. :D
Ja alltsa jag tror inte att det ar Beco 4th och butterfly som vi tycker har klena spannen eller? Inte jag i alla fall. Jag menar annu tidigare Becos.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Mia skrev:
diddeldi skrev:menar du att du tror att midjespännet ska gå sönder? det är ju testat för att klara belastningen förstås. eller menar du att du tycker att det är bekvämare med ett bredare spänne?

Ja jag tycker det kanns som det latt kan ga sonder. Det ar ju superlatt att knappa upp, man behover ju knappt trycka. Flarparna som sparrar sa att saga ar ju valdigt klena. Hur ar den testad? jag tycker det paminner om problemen som var med tidigare Becos.
Jag menar tra resterna av axelbandsremmarna igenom de tunna banden som pa manducan, forstar du? De kanske inte alls ar tankta for det?
jag har inte hört om något spänne som gått sönder. med testat menar jag belastningsprovat, men jag kan kolla upp närmare vad det är för maxbelastning.

nej, jag tror inte det är tänkt att man ska trä igenom remmarna där, men det kan man ju göra om man vill, det går ju att fästa huvan ändå eftersom bandet är tvådelat.
Användarens profilbild
Av Mia
diddeldi skrev:
Mia skrev:

jag har inte hört om något spänne som gått sönder. med testat menar jag belastningsprovat, men jag kan kolla upp närmare vad det är för maxbelastning.

nej, jag tror inte det är tänkt att man ska trä igenom remmarna där, men det kan man ju göra om man vill, det går ju att fästa huvan ändå eftersom bandet är tvådelat.
Ok.

Vad tycker du, ar det bara jag som vant mig vid rejalare saker?
Den ar ju anda ungefar lika dyr som beco.
Nu skulle jag i och for sig valja att kopa en AP om jag valde en sele till for den ar verkligen skon.
Användarens profilbild
Av Mia
Mia skrev:En sak till..
de dar spannena som man faster hooden med kommer jag ju garanterat, att tappa. Det finns ju inget som stoppar dem fran att glida ur. Den typen av spannen brukar ju ha en kula eller sa som ar patradd for att forhindra just det.
Och det har hade ju varit sa latt att fixa...
Användarens profilbild
Av thanisa
Mia skrev:
Kan du inte ta bild på vad du menar. Jag har en angelpack och det är då en knut på mina snören för luvan och jag har ringar som man lätt fäster den i.
Användarens profilbild
Av thanisa
thanisa skrev:
Mia skrev:
Kan du inte ta bild på vad du menar. Jag har en angelpack och det är då en knut på mina snören för luvan och jag har ringar som man lätt fäster den i.
Hittade just en bild på mitt huvudstöd på angelpacken, jag skriver länken då bilden är stor. La den i full storlek så det var jämförelse bilder som jag tog för att pankeia skulle göra en jämförelsetabell med de olika selarna.

http://www.df.lth.se/~thanisa/aff/sjalb ... CF5508.JPG

och där man fäster huvudstödet i bröstspännet, angelpacken i mitten.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Mia skrev:
diddeldi skrev:
Mia skrev:

Ok.

Vad tycker du, ar det bara jag som vant mig vid rejalare saker?
Den ar ju anda ungefar lika dyr som beco.
Nu skulle jag i och for sig valja att kopa en AP om jag valde en sele till for den ar verkligen skon.
det stör verkligen inte mig alls att spännet är smalt, jag har inte oroat mig för att det ska gå upp. och huvan tycker jag funkar. angelpack är min absoluta favoritsele av alla jag har, jag använder nästan bara den.

vad gäller snörena, knyt en knut på dem som på thanisas bild om du är orolig för att spännena ska falla av.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?