Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Du får skriva på det utrikiska språket :wink: Engelska alltså :)

Jag tror nog att risken är betydligt större att ni åker på tull om ni sambeställer.. :roll: Ifall det är nån som tycker det är krångligt att beställa själv, kan jag säkert hjälpa till om jag får de uppgifter som behövs. Förresten, betalningen sker via PayPal så om man inte har det bör man skaffa :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
KAM-Press :wink:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det är inte lätt när man måste tänka till när man ska skriva..engelska är inte vardagsspråk..här i alla fall :)
Användarens profilbild
Av elli
ååå jag är oxå sugen men jag behöver ju kolla om knapparna jag redan har passar i den, jag har knappar som passar men fridas press eftersom hon är så snäll och har lånat ut en till mig vid några tillfällen.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Detta är alltså en riktig KAM-press. Det står KAM i knapparna som hör till. Frida har knappat åt mig innan & passar dina knappar i hennes press borde de passa denna oxå :)
Användarens profilbild
Av elli
Shuna76 skrev:Detta är alltså en riktig KAM-press. Det står KAM i knapparna som hör till. Frida har knappat åt mig innan & passar dina knappar i hennes press borde de passa denna oxå :)
Låter bra!

Då ska jag tänka en runda till men de lutar åt att jag oxå kommer beställa en :lol:
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jag har ansökt om att få vara med i den där yahoo-gruppen nu. Vill beställa, NU!

Och nej, engelskan här är ganska rostig, tyvärr! Definitivt inte vardagsspåk!
Användarens profilbild
Av teres
Från den sidan så är det inte lönt att göra en coop eftersom frakten är inbakad i priset, så då åker ni bara på extra frakt och större risk att åka fast i tullen. Servicen är bra, det går jättefort att få knappressen och hon stoppar i lite "extra" i paketet!
Annars kolla här; www.babythings.se, det priset är inte heller smärtsamt!
Användarens profilbild
Av melon
Passar knappar från typ snapstore och babyheaven alltså in denna pressen?

Jag fyller år i november, visst vore det en bra födelsedagspresent? :lol:
Användarens profilbild
Av LisaMarie
melon skrev:Passar knappar från typ snapstore och babyheaven alltså in denna pressen?

Ja, och ja! En jättebra födelsedagspresent! :lol:
Användarens profilbild
Av melon
LisaMarie skrev:
melon skrev:Passar knappar från typ snapstore och babyheaven alltså in denna pressen?

Ja, och ja! En jättebra födelsedagspresent! :lol:
Toppen på båda punkter 8)
Användarens profilbild
Av Yonez
Ni som syr tygblöjor och använder KAM-press.
Syr ni klart hela blöjan först och sen sätter dit knapparna?

(tänkte att jag kanske kunde motivera mig själv till att köpa en KAM press om jag först sydde massa blöjor, för sen bara måste jag ju ha en KAM-press :lol: )

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?