Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LisaMarie
För ett tag sedan så var det någon här som skrev att hon hade beställt en kampress från något annat land, där det följde med en massa knappar och om jag inte minns fel även verktyg för olika storlekar.

Någon som vet vem jag menar, eller varifrån den beställdes? (Eller som kan länka till tråden som jag inte kan hitta...)
Senast redigerad av LisaMarie den fre aug 29, 2008 18:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag gick in i gör-det-själv delen och bläddrade bakåt. Det var enklast tyckte jag. För jag visste på ett ungefär när den var aktuell. Vet att jag skrev i den med.
Användarens profilbild
Av äpple
Haha, när jag var yngre brukade jag och min kompis säga "smurf" när vi sa samma sak samtidigt så smurf på dig, zmurfan :-D

Jo, eftersom jag visste vem som skrev tråden så använde jag författarsök.
Användarens profilbild
Av LisaMarie
äpple skrev:Jag trodde någon skulle dra ihop ett samköp nu när den verkar fungera så bra :-) men det är ju ändå en slant det handlar om.
Tja, vem vet? :wink: Jag vill ha en, ska bara räkna lite på om jag kan "göra mig råd" med den... :roll:
zmurfan skrev:Jag gick in i gör-det-själv delen och bläddrade bakåt. Det var enklast tyckte jag. För jag visste på ett ungefär när den var aktuell. Vet att jag skrev i den med.
Hmm, det var precis så jag försökte hitta den, men jag letade nog inte tillräckligt långt bak. Tack för hjälpen!
äpple skrev:Haha, när jag var yngre brukade jag och min kompis säga "smurf" när vi sa samma sak samtidigt så smurf på dig, zmurfan :-D
:Hahaa:
äpple skrev:Jo, eftersom jag visste vem som skrev tråden så använde jag författarsök.
Som jag grubblade innan jag faktiskt hittade det lilla "sök"! Har aldrig tänkt på att den finns där! :hide: Tack, nu kanske jag kan försöka få letat reda på fler trådar! :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
äpple skrev:Haha, när jag var yngre brukade jag och min kompis säga "smurf" när vi sa samma sak samtidigt så smurf på dig, zmurfan :-D

Jo, eftersom jag visste vem som skrev tråden så använde jag författarsök.
smurf på dig med! :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Den är verkligen super :D Pressen alltså :wink: Tycker helt klart det var värt pengarna. Dessutom beställde jag fler knappar, i andra färger för en vecka sedan & de kom idag :) Vill ni köpa pressen billigt är det denna Yahoo-gruppen ni ska gå med i http://groups.yahoo.com/group/notionsupply/ Nu har hon stängt för KAM-press beställningar, men öppnar igen runt den 1/9 :D
Av Enid
Ååh, den är jag också intresserad av! Jag hade också hoppats på ett SB-samköp under hösten.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Klistrar in detta här oxå om det kan intressera fler..Yahoo-gruppen gav mig lite huvudbryderi oxå först. Men det är inte så svårt! :)

På den sidan står det till höger 'join this group' klicka där för att gå med i gruppen. Du får skriva varför du vill gå med t.ex att du syr tygblöjor/barnkläder & vill köpa en KAM-press. Du fyller i din mailadress & sedan dyker det upp ett mail som bekräftar att du blivit medlem i den gruppen & då har du tillgång till 'database' & bilder m.m. I 'database' beställer man pressen!

Serena skickar allt som gåva & skriver ner värdet rejält så att risken att få betala tull är inte stor. Frakt ingår i presspriset & även i priset för knapparna. Beställer du ett extra verktygs-set så tillkommer lite frakt, men det ingår verktyg till storlek 16 & 20 i press-paketet. $135 kostar press, 2 verktygs-set samt valfria knappar för $60 ingår :D Hojta om du behöver fler förklaringar :)
Jag skulle nog också vara intresserad om det blir en koop. Jag tycker det är för krångligt att beställa från utlandet själv, men betalar gör jag gärna :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Shuna76 skrev:Klistrar in detta här oxå om det kan intressera fler..Yahoo-gruppen gav mig lite huvudbryderi oxå först. Men det är inte så svårt! :)

På den sidan står det till höger 'join this group' klicka där för att gå med i gruppen. Du får skriva varför du vill gå med t.ex att du syr tygblöjor/barnkläder & vill köpa en KAM-press. Du fyller i din mailadress & sedan dyker det upp ett mail som bekräftar att du blivit medlem i den gruppen & då har du tillgång till 'database' & bilder m.m. I 'database' beställer man pressen!

Serena skickar allt som gåva & skriver ner värdet rejält så att risken att få betala tull är inte stor. Frakt ingår i presspriset & även i priset för knapparna. Beställer du ett extra verktygs-set så tillkommer lite frakt, men det ingår verktyg till storlek 16 & 20 i press-paketet. $135 kostar press, 2 verktygs-set samt valfria knappar för $60 ingår :D Hojta om du behöver fler förklaringar :)
Jag betalade typ 1100:-, men då beställde jag en hel del extra knappar :) $135 är ca 860 sek så det är billigt :)
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Shuna76: Behöver man skriva på engelska eller kan hon svenska?
melon skrev:Jag tycker det är för krångligt att beställa från utlandet själv, men betalar gör jag gärna :lol:
Jag gör hellre tvärtom, beställer hellre än betalar! :lol: :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?