- ons aug 27, 2008 17:26
Tänkte sy mig en vattensjal (i hockeytyg, eller hur? Sånt tunt med små hål i??). Min lille är 3 månader, är det för tidigt?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
RosiePosie skrev:Hihi.De frågor som är dumma är de som aldrig ställs..
Hurra, hurra. Man vet ju aldrig, men jag tycker nog att det borde funka. Och varför inte egentligen.. Kände genast att det var en halvdum fråga.. ,o)
thowida skrev:Näemn tack! =)RosiePosie skrev:Hihi.De frågor som är dumma är de som aldrig ställs..
Hurra, hurra. Man vet ju aldrig, men jag tycker nog att det borde funka. Och varför inte egentligen.. Kände genast att det var en halvdum fråga.. ,o)![]()
Välkommen hit!!
diddeldi skrev:jag använde vattensjal i duschen i typ den åldern. på den här bilden är milo drygt två månader (det är en vatten-långsjal):Aha! Skönt, tack! Då ska jag genast sy mig en vattensjal! =)
jag hällde dock inte vatten över hans huvud, det gör jag fortfarande inte för det gillar han inte. ansiktet tvättar jag med en velourtvättlapp.
RosiePosie skrev:ja precis, jag böjer huvudet ordentligt bakåt. fast det är svårare med ringsjal tycker jag för då sitter inte barnet lika stadigt.diddeldi skrev:jag använde vattensjal i duschen i typ den åldern. på den här bilden är milo drygt två månader (det är en vatten-långsjal):Aha! Skönt, tack! Då ska jag genast sy mig en vattensjal! =)
jag hällde dock inte vatten över hans huvud, det gör jag fortfarande inte för det gillar han inte. ansiktet tvättar jag med en velourtvättlapp.
Men.. Hur fasiken kan man undvika barnets huvud när man skall ta sitt eget? *förvirrad* Böja huvudet bakåt kanske?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?