Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Jag känner att jag behöver få upp Zach på ryggen, speciellt när det är att man måste fixa lite hemma. Men, vad ska jag använda? Ska man knyta honom i Mei-Tai'en eller ska jag knyta upp honom i långsjalen?

Vad sitter han säkrast i egentligen? Och finns det några instruktioner till det??
Användarens profilbild
Av jag71
Jag skulle ju tagit långsjal men då kanske jag ska säga att jag inte trivs så där jättebra med någon sele (har inte hittat min ännu och jag letar itne ens längre :lol: )
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag känner samma sak som du och köpte en Beco Butterfly för ändamålet. Det fungerar inte alls... Lova bara skriker och protesterar, jag tror att benen hamnar för brett isär, det blir likadant i långsjal, eller så gör jag något fel. Det verkar som att jag får vänta ett tag till med ryggknyt.
Användarens profilbild
Av Mia
Gillar han MT sa hade jag tagit den och provat med.
Det ar latt att fa den hogt upp tycker jag.
Användarens profilbild
Av Mia
JinxLinda skrev:
Mia skrev:Gillar han MT sa hade jag tagit den och provat med.
http://kozycarrier.homestead.com/instru ... anchor_316 Är det en bra beskrivning om hur man gör?
Ja det ar en bra beskrivning pa resultatet i alla fall tycker jag.
Jag hade knytit pa mig midjebandet forst antingen precis over (om man har stora brost) eller precis under (om man har sma brost) och sedan lagt upp bebis pa ryggen och knytit pa sjalen. Jag hade statt pa kna pa nagot valdigt mjukt, typ en madrass och garna vid en spegel.
Det ar VIKTIGT att korsa banden over bebisens rygg sa som hon gor pa bilden for annars kan ju liten ramla ur pa sidorna. Det kan vara svart att na att gora.
Av Jinxan
Mia skrev:
JinxLinda skrev:
Mia skrev:Gillar han MT sa hade jag tagit den och provat med.
http://kozycarrier.homestead.com/instru ... anchor_316 Är det en bra beskrivning om hur man gör?
Ja det ar en bra beskrivning pa resultatet i alla fall tycker jag.
Jag hade knytit pa mig midjebandet forst antingen precis over (om man har stora brost) eller precis under (om man har sma brost) och sedan lagt upp bebis pa ryggen och knytit pa sjalen. Jag hade statt pa kna pa nagot valdigt mjukt, typ en madrass och garna vid en spegel.
Det ar VIKTIGT att korsa banden over bebisens rygg sa som hon gor pa bilden for annars kan ju liten ramla ur pa sidorna. Det kan vara svart att na att gora.
Jag hade för mig faktiskt att man oftast knyter "midjebandet" först. Vi får ta och prova lite i sängen, med sambo som hjälp och stora speglar :)

Tack för svar!
Av Jinxan
Vi provade lite nyss, men han var lite för trött, så vi kom fram till att han ska få sova och sen ska vi prova lite mera :)

Men nu har jag ett parfrågor till...
Hur drar man axelbanden, att de ska runt Z vet jag, men på mig då? Ska de korsas över bröstet, eller ska jag dra dem som i början på en tibetansk ryggsäck, eller är det helt enkelt vad jag själv tycker är skönast?
Användarens profilbild
Av Mia
JinxLinda skrev:Vi provade lite nyss, men han var lite för trött, så vi kom fram till att han ska få sova och sen ska vi prova lite mera :)

Men nu har jag ett parfrågor till...
Hur drar man axelbanden, att de ska runt Z vet jag, men på mig då? Ska de korsas över bröstet, eller ska jag dra dem som i början på en tibetansk ryggsäck, eller är det helt enkelt vad jag själv tycker är skönast?
Ja som du foredrar.
Jag ar en ryggsacksperson.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?