Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av disavi
Hon kommer ner i sjalen å så, efter ett tag blir de väldigt svajigt. Det blir att hon på nått vis lutar sig frammåt. Känns nästan som att han ska tippa över. Antar att de e ja som gör fel. Hur kan ja rätta till de? Drar ja för hårt lr löst?

Hon sitter även å sträcker på sig, rätar ut benen så de känns som om hon ska ramla ut. Kan hon de?

Tack på förhand. :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ringsjal är lite knivigt faktiskt, när man är ovan.... :roll: . Just när de spänner benen och blir som pinnar sådär, då vill de gärna "glida ur". Jag tycker faktiskt att ringsjal funkar bäst på pyttisar eller bebisar över 7-8 månader, som kan sitta ordentligt. Och sedan bättre och bättre ju äldre de blir!
Det finns säkert saker man skulle kunna rätta till, men det är svårt att veta när man inte sett er, och hur det ser ut. Du har inte möjlighet att gå på sjalträff eller så, för att få hjälp?
Användarens profilbild
Av disavi
Ja hade nån icke ringsjal när hon va liten. (De ser ut som en fast de e inga ringar på) då låg hon å de funka bra. Nu när hon e lite mittimellan så funka de inge bra. Hon e för stor för de.. Ska ja vänta lite alltså innan vi försöker igen? Ja har försökt komma iväg på en träff, men ja missa den precis.. Nästa tänkte ja försöka åka på..
:-)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev::hello: Standardtips 1 A är att se till att hon har mkt tyg i knävecken, en tjock korv ska det vara. Tyget som går upp på rygen behöver inte mer än täcka så långt upp som det ska s.a.s. Kanske lite extra som huvudstöd.

Kan du inte fota, så är det lättare att hjälpa? Vill ju att ni ska trivs i snyggosjalen! :wink:
Aha! Då tror jag att jag vet var din mjuka, snygga eldringis tog vägen :lol:
Användarens profilbild
Av lillvilda
ringsjal är lite lurigt i början speciellt när de är i den där mellan åldern. Men man ska dra åt den rätt hårt så de inte tippar bakåt och se till att de verkligen sitter brett mellan benen och har gått om tyg under rumpan å knävecken så finns de ingen risk att de trillar ut. Som sagt de är bra om du tar ett kort för då är de lättare att ge råd. Jag älskar nu mera min ringsjal men det var ett tag då jag var redo att sälja den. Så helt plötsligt så funkar den hur bra som helst.
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag blir mer och mer kär i min Ringo ju äldre sessan blir. I början var den jätte svår, när hon var pyttis, men nu när hon är 4 månader älskar vi den. Så ju stadigare de blir desto bättre tycker vi om den. Sen får man öva öva öva för att få till det! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?