Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
jennychangala skrev:Bild

Här är mitt försök! Tycker inte jag får till det perfekt men vet inte riktigt vad jag gör för fel. Ursäkta dessutom den smutsiga och sunkiga mamman och den dåliga bilden... :)
det ser väl jättebra ut tycker jag! vad är det som känns konstigt?
Användarens profilbild
Av jennychangala
Ser du bilden? Jag får inte till det heller. :cry:

Hon får liksom ut armarna ovanför sjalen och då känns det ostabilt. Försöker knyta åt och dra lite extra men efter en stund lyckas hon ändå... Fixig liten krabat jag har :)
Användarens profilbild
Av diddeldi
jennychangala skrev:Ser du bilden? Jag får inte till det heller. :cry:

Hon får liksom ut armarna ovanför sjalen och då känns det ostabilt. Försöker knyta åt och dra lite extra men efter en stund lyckas hon ändå... Fixig liten krabat jag har :)
jag tror inte man kan direktlänka bilder därifrån men jag högerklickade och valde visa bild.

du måste dra åt ännu mer i överkanten i så fall, men det är svårt med vissa barn. de kämpar emot liksom :wink:
Användarens profilbild
Av jennychangala
Tack! Får försöka igen när hon är lite trött kanske. Just nu vill hon krypa, fast det kan hon inte än ----> mycket frustrerad bebis :)
Av avon
Detta är min favoritknytning på ryggen. Jag har knappt använt något annat för ryggknyt sen jag provade den här.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?