Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Undrar vad det är för tjocklek på tyget....vill ha ett ganska kraftigt tyg för att klä om en gammal tvilling sulky och detta hade varit perfekt!!! :wink:
Användarens profilbild
Av petraokalle
Ursnyggt! Hur har du gjort förstärkningen vid axelbanden? Det ser inte ut att vara av typen fyrkant med kryss i, utan nåt mer diskret?
Användarens profilbild
Av millla
lotti skrev:Undrar vad det är för tjocklek på tyget....vill ha ett ganska kraftigt tyg för att klä om en gammal tvilling sulky och detta hade varit perfekt!!! :wink:
Nja, det är väl inte jättekraftigt direkt men inte heller jättetunt. Jag skulle nog välja ett stadigare tyg om jag skulle klä en vagn.
Användarens profilbild
Av millla
Pilotta skrev:Grymt snygg!
Ger huvudstödet bra stadga om barnet sover?
Nja, så där faktiskt. Jag funderar på att fästa någon typ av anordning har bara inte listat ut exakt hur jag ska göra som håller in huvudstödet lite mot min kropp när barnet somnar. Nu har den en tendens att vika sig utåt vid belastning av ett sovande barnhuvud.
Användarens profilbild
Av millla
petraokalle skrev:Ursnyggt! Hur har du gjort förstärkningen vid axelbanden? Det ser inte ut att vara av typen fyrkant med kryss i, utan nåt mer diskret?
Jag har sytt tre sömmar parallellt runt om hela sittdelen, och där sömmen går över axelbandsfästet har jag backat tillbaka och kört fram igen och sen fortsatt den sömmen runt. Så det är den förstärkning jag gjort. Det känns iallafall som att det skulle hålla.
Användarens profilbild
Av millla
Tack förresten för allt beröm! :D Jag suger i mig som en svamp, jag är egentligen ingen stjärna på att sy, men jag är stolt över dom MT jag har gjort!
När jag varit klar med en MT så är jag alltid helt förundrad själv över vad jag åstadkommit. Jag brukar stå och hoppa upp och ner som ett barn och tjoa till min man: Titta! :eld: "Titta vad jag har gjort med mina egna händer! Den går ju att använda, på riktigt!" :lol:
Av Jinxan
Åh wow! Vilken SNYGG MT!
Vad kostar Randi egentligen??
Användarens profilbild
Av millla
JinxLinda skrev:Åh wow! Vilken SNYGG MT!
99kr/m, ligger på 120cm bredd.
Av Jinxan
millla skrev:
JinxLinda skrev:Åh wow! Vilken SNYGG MT!
99kr/m, ligger på 120cm bredd.
Överkomligt pris alltså :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?