Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MariaL
Hej alla sjal glada människor!

Har efter mycket velande hit och dit beslutat mig för att lägga en hel del pengar på en Ringo. Men genast får man nästa bekymmer, vilken färg är bäst? Givetvis är det en smaksak men... Ni andra Ringo ägare vilken färg har ni valt? och vet ni varför? Det skall ju vara både praktiskt och snyggt. Hoppas på många svar. / Maria
Användarens profilbild
Av April
Jag har havssäv på bilden här till vänster... Den tycker jag är jättefin :-D

Kram
Av Alexandra
Jag har en skogssäv - hade egentligen tänkt att köpa en svart, men när jag såg den här gröna föll jag pladask för den!
Har oxå haft en havssäv, men den är såld (till April :wink: .)
Användarens profilbild
Av Ester
Jag har en blåsippa men när jag provade krustistel på småfolkets showroom så blev jag såå sugen på en sån. Den är lite mer åt det lila hållet än vad bilderna visar. Den är uuurfin.

Tycker nog att min blåsippa är lite tråkig.....
Användarens profilbild
Av johanna
Lin skrev:Krustistel är underbar, mycket, mycket finare än på bilderna, jag tycker inte alls de stämmer med hur den ser ut i verkligheten. Krustistel är, som någon sa, en sjal med karaktär!
När jag blir miljonär ska jag köpa en Ringo. Men tills dess kan jag ju nöja mig med att be om bilder på din Krustistel! Det är en sån jag är mest sugen på och hemmabilder är ju bäst, som vi vet :D Snälla :oops:
Användarens profilbild
Av Ester
nilla skrev:en ringo blir nog vårt nästa sjalinköp. (För jag fick tillbaks på skatten :D !)
/pernilla
JA! Det är ju det skatteåterbäringen ska gå till förståss! En ny sjal! :D
Av Alexandra
Katharina skrev:Jag fick skattebeskedet idag :-D *glad* F-kassan hat dragit på tok för mycket. Det räcker säkert till tio sjalar ;-) eller möjligtvis till en semester på Gotland i sommar.
Här har de oxå dragit för mycket, så vi får MASSOR tillbaks! :D :D :D

Hade vild glädjedans i köket när jag öppnade kuverten igår, ungarna bara stirrade... :)
Men några sjalar blir det inte, pengarna skall läggas på annat (typ mat, räkningar och ammorteringar :( )
Användarens profilbild
Av Ia
Katharina skrev:Jag fick skattebeskedet idag :-D *glad* F-kassan hat dragit på tok för mycket. Det räcker säkert till tio sjalar ;-) eller möjligtvis till en semester på Gotland i sommar.
Ja, jag fick också mitt besked och jag har precis samma läge som du med FK som dragit för mycket skatt. Kan nog också köpa mig sisådär en tio sjalar! Jag som trodde det var lakan man brukade säga när det handlade om pengar. Fast sen man blev sjalfrälst så rör sig det mesta kring sjalar, förstås. :wink:
Av MariaL
Hej!

Har beställt en Ringo havssäv. Satsar på en neutral färg. Hoppas att den kommer till veckan, Nilla helst innan torsdag.
Användarens profilbild
Av April
Du kommer att bli sååå nöjd... den är jättefin ;-)
Återkom med kort sedan :-)

Kram
Av MariaL
Hej!

Min Ringo havssäv kom nyss med posten. JÄTTE FIN. Har provat den med stora flickans docka, och det känns bra.

Fick hem min Hug-a-bug i fredags men i den såg jag inte klok ut, bökig att få på sig när man är hög gravid i v.38. Sambon blev rädd då han såg mig med en mjukis kanin ner knölad, flickorna fick sig ett gott skratt. :lol:
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt att du blev nöjd!!! Visst är den fin!

Hi,hi... inte lätt att ge sig på långsjalar höggravid :-) Inte lång tid kvar med andra ord... Lycka till med det underbara äventyret som ligger framför dig!

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?