[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1526998
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Syr dockkläder *fler bilder* - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Hur fina som helst!!
Användarens profilbild
Av eedar
vilka fina kläder, vad glad hon ska bli!!!
Användarens profilbild
Av Luna
Vilka fina kläder. :D
Användarens profilbild
Av binaem
så fina kläder! Klart att hon blir glad. regnkappan var ljuvlig!
Användarens profilbild
Av mymlan
MEn vilka fina kläder! Och regnkläderna var ju ngt alldeles extra. :vågen:

Var har du köpt dockan? Jag letar efter en fin doka med långt hår till min son (som använder mammas hår som snutte, tänkte man kanske kunde få honom att gosa med dockans hår istället.....)
Användarens profilbild
Av mymlan
Lin skrev:
mymlan skrev:MEn vilka fina kläder! Och regnkläderna var ju ngt alldeles extra. :vågen:

Var har du köpt dockan? Jag letar efter en fin doka med långt hår till min son (som använder mammas hår som snutte, tänkte man kanske kunde få honom att gosa med dockans hår istället.....)
Tack!
Ja regnkläderna blev riktigt bra och barnen gillade dem skarpt! :)

Dockorna är från Corolle, de säljer dem på Lilla Björn i Malmö, annars är de lite småsvåra att få tag på. (Finns i Hbg och Ängelholm också.) (Väldigt trevliga dockor, som vi tyckte var ett bra alternativ till Barbie)
Aha Corolle, det känner jag till. Mormor har köpt en babydocka i det märket till T, jättefin. Då får han önska en sån här till jul då!
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Jättefina kläder! Det är ju ganska pilligt att sy så smått.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?