Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
1:a-klassbrev1
Max vikt i gram
Pris

20g ,1 st 5,50 kr
100g, 2 st 11 kr
250g, 4 st 22 kr
500g, 6 st 33 kr
1000g, 8 st 44 kr
2000g, 12 st 66 kr

Klistrade in postens portlista.

Jag vill gärna beställa med dig :vågen: . Jag skickar ett pm :D .
Användarens profilbild
Av puppan
:tass:
Av Marine78
Jag kommer PM:a de som bestämt sig hitintills under kvällen med totalsumma att betala, pengarna måste vara mig till handa absolut SENAST fredagen den 29/8. Jag PM:ar inklusive beräknas portokostnad och så får ni självklart tillbaka pengar om jag tagit i för mycket.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Rcäer det att säga till och betala på onsdag? Måste fundera på hur mycket jag "behöver" :roll: :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh, det verkar ju som om det där landskapstrycket också blir av. Om du ska dit Marine, kan du inte fråga om det blir samma typ av tryck som på elefanterna och ugglorna). Jag tycker nämligen inte alls om det. Det spricker ju när man drar i det och så syns den vita bottenfärgen igenom :cry: ELler ja, alla tryck som ligger ovanpå tyget gör ju det, men det blir ju iaf mindre när det är ett "mjukt" tryck som inte känns som att det ligger ovanpå tyget lika mycket.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Marine78 skrev:Jag kommer PM:a de som bestämt sig hitintills under kvällen med totalsumma att betala, pengarna måste vara mig till handa absolut SENAST fredagen den 29/8. Jag PM:ar inklusive beräknas portokostnad och så får ni självklart tillbaka pengar om jag tagit i för mycket.
Vi skrev visst samtidigt...... :D
Av Marine78
McMorrigan skrev:Rcäer det att säga till och betala på onsdag? Måste fundera på hur mycket jag "behöver" :roll: :D
Det går jättebra - bara man som sagt kan se till att ha betalningen på plats så att den är synlig för mig på fredagen, för jag kan inte ligga ute med pengarna (då blir det inget tyg till mig jue ;-).

Vi kan säga så här STOPPdatum/tid för att PM:a mig och bestämma sig för mängd är onsdag 27/8 klockan 20.00. Därefter sammanställer jag alla uppgifter till var och en och PM:ar ut. De som har PM:at mig redan för jag ju redan diskussion med så om de känner att de vill göra någon ändring går det bra fram till onsdag kl 20.00 det också.
Av Marine78
Knyttet & K skrev:Åh, det verkar ju som om det där landskapstrycket också blir av. Om du ska dit Marine, kan du inte fråga om det blir samma typ av tryck som på elefanterna och ugglorna). Jag tycker nämligen inte alls om det. Det spricker ju när man drar i det och så syns den vita bottenfärgen igenom :cry: ELler ja, alla tryck som ligger ovanpå tyget gör ju det, men det blir ju iaf mindre när det är ett "mjukt" tryck som inte känns som att det ligger ovanpå tyget lika mycket.
Ja, jag skall luska med Johnny hur det ligger till med trycket. Det är visst planerat till slutet av okotber någon gång så då åker jag igen ;-) Farligt att bo nära *skratt*
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Marine78 skrev:
McMorrigan skrev:Rcäer det att säga till och betala på onsdag? Måste fundera på hur mycket jag "behöver" :roll: :D
Det går jättebra - bara man som sagt kan se till att ha betalningen på plats så att den är synlig för mig på fredagen, för jag kan inte ligga ute med pengarna (då blir det inget tyg till mig jue ;-).

Vi kan säga så här STOPPdatum/tid för att PM:a mig och bestämma sig för mängd är onsdag 27/8 klockan 20.00. Därefter sammanställer jag alla uppgifter till var och en och PM:ar ut. De som har PM:at mig redan för jag ju redan diskussion med så om de känner att de vill göra någon ändring går det bra fram till onsdag kl 20.00 det också.
:urule:
Användarens profilbild
Av knutis
Landskapstyg?? :roll: låter ju onekligen intressant..
Av Marine78
knutis skrev:Landskapstyg?? :roll: låter ju onekligen intressant..
Troligen kommer det se ur så här, men jag kan inte säga till 100%

http://bp1.blogger.com/_U7MJgEIAyjE/R_f ... ixtyg1.jpg

Det är ett gammalt FIX-tyg som Johnny nytrycker. Jag vet dock ej om det blev tryck med samtliga färger eller om det har blivit en lite enklare variant. Men jag återkommer om det, jag lovar ;-)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
En fråga: Vet du vilken bredd tyget ligger på? 8)
Av Marine78
McMorrigan skrev:En fråga: Vet du vilken bredd tyget ligger på? 8)
150 cm bredd ;-)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Marine78 skrev:
McMorrigan skrev:En fråga: Vet du vilken bredd tyget ligger på? 8)
150 cm bredd ;-)
Återigen :urule:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Ska köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......BildSka köpa elefanttyg..... Bild ska inte köpa elefanttyg.......Bild

Bild

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?