Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Smultronbarn skrev:Jag vill också vara med!Nu har jag mätt, och fick det till 57+.
Jag älskar mössor och hattar!![]()
Lila i alla möjliga färger, mossgrönt och mörkgrått (och möjligen svart) är det oftast på mina huvudbodnader. Gillar också något "pluffsigare" mössor, istället för supertighta varianter, och helst ska de gå ner över öronen ordentligt.
Återkommer med huvudstorlek och PM:ar sen.
mimme skrev:Ja, alla sorters "hemmagjort" är väl tillåtet?
Jag kan absolut inte sticka, så jag får försöka knåpa ihop nåt på nåt annat vis...
Humle skrev:Nu kliar det i fingrarna och jag vill börja skapa en mössa. Nyfiken på vad min byteskompis vill ha. Har jag material hemma eller behöver jag handla???Hatt eller keps eller mössa... det är ju nästan samma sak alltihopa. Tycker jag i vilket fall. Jag säger mössa om allting.
Får man underkännt om det blir en hatt eller kepsmodell i stället det är ju mössaoch inte huvudbonad som är temat?
Humle skrev:Jag har hattmått 57-58, en brun höst/vinter jacka en svart vinter dito. Så lite färg till skulle inte vara fel alla regnbågens färger är fina men jag vill inte gå ut i enfärgad gul mössa eller en neon mössa...Kul att du gillar den! Det är ju alltid lite svårt att veta hur ens byte ska landa. (Jag har nog garn kvar så det skulle kunna räcka till en mössa...)
älskar min väskbytes väska http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... &start=210 Mössan får gärna passa till den på nåt sätt men lås dig inte vid det.
Jag föredrar naturmaterial.
Äh! Gör något som du själv tycker om att göra i material du tycker om att jobba med. Är inte så trend känslig.
corona skrev:bara den går att använda ute så tycker jag det är okej, annars känns den ju inte så bra, men man kan ju sy en om man inte vill sticka, men att göra en i papper tex känns väl inte så bramimme skrev:Ja, alla sorters "hemmagjort" är väl tillåtet?
Jag kan absolut inte sticka, så jag får försöka knåpa ihop nåt på nåt annat vis...
Papier Macher, smide, keramik, trolldeg, gips...??
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?