Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Ja! Vi måste få se en bild :)
Fryle skrev:Får vi se en bild?
Gärna... om jag bara visste hur man gjorde... Det brukar inte funka för mej. Har inte ens lyckats ladda upp en avatar. :pc:

Är det så att bilden måste ligga ute på nätet någon stans för att ionte belasta utrymme på forumet? Jag har inganstans att lägga bilden, men jag kan gärna maila en bild till någon som har lust att hjälpa mej. :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
Charlotta JOhansson skrev:
Gärna... om jag bara visste hur man gjorde... Det brukar inte funka för mej. Har inte ens lyckats ladda upp en avatar. :pc:

Är det så att bilden måste ligga ute på nätet någon stans för att ionte belasta utrymme på forumet? Jag har inganstans att lägga bilden, men jag kan gärna maila en bild till någon som har lust att hjälpa mej. :wink:
Jag använder mig av www.pixbox.se Det är pinsamt att erkänna, men jag behöver oftast assistans för att få rätt på bildhanteringen så jag kan inte hjälpa dig. Men du kan ju alltid gå in på pixbox och läsa hur det går till.
Av Ponyo
Charlotta JOhansson skrev:

Du kan maila mig, så slänger jag upp den på min server.
Skickar PM
Av Charlotta JOhansson
Nu kommer bilden!!! :P (tack för hjälpen Anna!!!)

Bild

Eftersom jackan har lite "finesser" med slafe och spännen så fick jag göra lite extra "finesser" även på panelen. Därför har panelen slafe på ena sidan, och öglor för jackans spännen på andra sidan. Jag satte också kardborreband som passar till jackans kardborreband. Panelen är sydd i bävernylon med ett lager fleecefoder. Nederkanten är rak och överkanten är rund, och det är dragsko i nederkant samt i höjd med nacken.
Användarens profilbild
Av emelianna
wow! verkligen jättesnygg charlotta, så duktig du är!! :tumsup:
Av Ponyo
Ja, den är grymt fin! Nu blev jag inspirerad igen. Trots att jag inte har någon direkt användning för en längre :D
Av Disa86
wow! Tack för fina bilder! Nu måste jag iväg till tyg affär o handla!!
Av Jinxan
noranora skrev:*tassar*
ska spana in mer här sen
*sysugen*
:iagree:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?