Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av KATARINA
Jennelii skrev:
KATARINA skrev: Isåfall ser jag helst att du inte fläckar ned den med ett grön-vitt märke men gärna med ett fint svart och gult :mrgreen:
Linus har en söt liten AIK tröja på sig idag som han fått av sin pappa i födelsedagspresent :wink:
Klok pappa :lol:
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Nä, hörrni, det är ju taskigt mot barnen :wink:
Enkelt att va gnagare i sjalvärlden dock, tex kan man ta en gul tröja under sin svarta sjal / sele. Samma om man tex gillar gais, grön tröja och svart sjal / sele. Fasiken, alla lag är lättare att sjala till än bajen ju...
Användarens profilbild
Av mojsan
..lars? Fast den är nog för ljus. Hmm.. kommer inte på nån mer. Vi har samma dilemma, men vi är ju från väst, så här är det mixen elfsborg/ifk gbg som är dilemmat... När bella var liten gick det ju att lösa Bild

Vi får ju se vad som händer när hon ska välja själv...
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jona skrev:Hm... 2,5 åringen skulle jag ta med, det va då min son började tycka det va kul. Och din bebis i "lagsjalen", då! Mellanbarnet får kvalitetstid med pappsen?
Vilket lag är det som gäller för dig? Vi kanske kan göra gemensam offensiv och kräva lagsjalar av supporterbutiken, jaaaa :D
Bajen såklart!
Har noterna till bajen va namnet tatuerat på baksidan av min axel, inte HELA låten iofs.
Lagsjal, jaaaa!!!
Användarens profilbild
Av KATARINA
fantasiflicka skrev:Har noterna till bajen va namnet tatuerat på baksidan av min axel, inte HELA låten iofs.
Lagsjal, jaaaa!!!
Hur är det texten går? "Bajen fans men finns inte längre" :mrgreen:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
KATARINA skrev:
fantasiflicka skrev:Har noterna till bajen va namnet tatuerat på baksidan av min axel, inte HELA låten iofs.
Lagsjal, jaaaa!!!
Hur är det texten går? "Bajen fans men finns inte längre" :mrgreen:
*skrattar så jag kissar på mig...INTE*

:wink:
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Bajen såklart!
Har noterna till bajen va namnet tatuerat på baksidan av min axel, inte HELA låten iofs.
Lagsjal, jaaaa!!!
Åh, phu, äntligen en normal person! Om du går på Östra, familjesektionen där i hörnet, kan du kanske ta med alla tre? Jag tycker det är soft där med vakt som inte släpper in fyllon, och glest med folk.
Bild
Här är min stora kille i krigsmålning och ösregn på familjeläktaren (Bajen-Landskrona 5-2)
Användarens profilbild
Av annalys
Jag har inte (än :wink: ) någon docksjal så när min stora kille vill bära dockor i sjal tar jag fram Degerfors- och Färjestadsjalarna. De är ju för korta för att få till någon riktig knytning, men man får fast dockan om magen iallafall, och det är bra stretch. Vi tränar på att säga Färjestad, Degerfors är lite enklare.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
annalys skrev:Jag har inte (än :wink: ) någon docksjal så när min stora kille vill bära dockor i sjal tar jag fram Degerfors- och Färjestadsjalarna. De är ju för korta för att få till någon riktig knytning, men man får fast dockan om magen iallafall, och det är bra stretch. Vi tränar på att säga Färjestad, Degerfors är lite enklare.
Vi har en färjestadssjal...hemsydd ringsjal (min sambo fick i 25-årspresent av mig). Såå läfbergslila med påsytt vargmärke på. Kolla på vår hemsida
http://spaces.msn.com/lafamiliagranlund/photos/ i albumet sjalbarn.
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Åh! Impad! ringsjal kanske är grejen alltså, hum hum.... men orkar man bära i den en hel match?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?