Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag behöver inte hjälp med att köpa ugglor och elefanter, för det har jag redan :D Men jag har funderat på om det inte skulle gå att folk som åker dit kunde fota lite på fina tyger och att man sen kunde ha fotona att utgå ifrån om man vill ringa och beställa. Det är ju svårt att beställa om man inte vet vad som finns. Försökte få mamma att fota när hon var där, men hon tyckte nog att det var skämmigt, för hon gjorde det inte. Man kunde ju ha en jofotextråd här där man kan lägga upp bider på tyg man har handlat eller sett när man har varit där.
Användarens profilbild
Av naimiez
Fast de skulle väl få in nya färger och andra var slut. Kan någon ringa och se vad som finns inne nu? Jag åker till USA 3/9 och åter 21/9 så du kanske kan skicka mitt lite senare så det slipper ligga på ICA ;-)
Av Marine78
Vad gäller ugglor & elefanter har jag fått besked av Johnny på Jofotex för bara ett par dagar sedan att elefanterna kommer i gult, rött och brunt sedan tidigare samt nya färgen grönt nu under kommande vecka. 1-2:a veckan i september skall det även bli påfyllning utav uggletygerna. Jag komemr åka dit nu den 30:e och säkert en liten vända till när ugglorna har anlänt också framemot mitten av september. Jag kan försöka fota - men är inte så säker på att jag hinner det den här vändan. De har ju så himla mycket tyger så att fota där inne är inte helt lätt. Men de har absolut ingenting emot att man gör det så skämmas behöver man inte.
Användarens profilbild
Av milimina
jag skulle gärna köpa lite röda och bruna elefanter :) MEN: något jag ännu hellre vill ha är brun mudd som passar till kanintygerna från jny design, har jofotex det? vår tygaffär har så dåligt sortiment på muddar.
Användarens profilbild
Av Hello
milimina skrev:jag skulle gärna köpa lite röda och bruna elefanter :) MEN: något jag ännu hellre vill ha är brun mudd som passar till kanintygerna från jny design, har jofotex det? vår tygaffär har så dåligt sortiment på muddar.
Jofotex har en brun mudd med supermycket stretch som de tog fram för att matcha de bruna ugglorna. Den matchar kaninerna också! Ugglemudd, alltså! :D
Användarens profilbild
Av lingonben
Jag vill väldigt gärna ha lite shoppinghjälp! :D Nu när du erbjuder dig och allt. Jag bor ju en bit ifrån... Jag ska bara fundera lite på hur många meter jag har råd med!! :wink:

Vet du något om det gröna? Är det klargrönt, eller vilken nyans kan det tänkas vara?
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Sockertopp skrev:Onda människa.... :twisted: :lol:
:iagree: :this: :lol:

*räknar pengarna*
Användarens profilbild
Av mimme
inväntar lön för pengaräkning...
men det blir nog snarare i nästa sväng du ska dit om det är då ugglorna är inkommna :D
Av Marine78
Efi skrev:Jag vill väldigt gärna ha lite shoppinghjälp! :D Nu när du erbjuder dig och allt. Jag bor ju en bit ifrån... Jag ska bara fundera lite på hur många meter jag har råd med!! :wink:

Vet du något om det gröna? Är det klargrönt, eller vilken nyans kan det tänkas vara?
Vet inte slls vilken nyans. Men jag skulle kunna tänka mig en klar färg eftersom de gula och röda nyanserna verkligen har varit klargula resp klarröda.
Användarens profilbild
Av Hello
Marine78 skrev:
Efi skrev:Jag vill väldigt gärna ha lite shoppinghjälp! :D Nu när du erbjuder dig och allt. Jag bor ju en bit ifrån... Jag ska bara fundera lite på hur många meter jag har råd med!! :wink:

Vet inte slls vilken nyans. Men jag skulle kunna tänka mig en klar färg eftersom de gula och röda nyanserna verkligen har varit klargula resp klarröda.
Jag vet inte om Klara med K har ett genuint smakprov eller ett original sedan 70-talet, men nyansen hamnar väl i närheten i alla fall: http://klaramedk.blogspot.com/2008/08/grna-skna.html
Av Marine78
Härliga! Hoppas på den färgen för den blev man glad av.
Användarens profilbild
Av Hello
Marine78 skrev:Härliga! Hoppas på den färgen för den blev man glad av.
Eller hur!!!

Jag har redan en beställning liggandes hos Jofotex efter att de slarvade bort min förra... så jag tror inte det är idé att göra en via dig också, för då får jag garanterat dubbelt! ;) Fast jag funderar på att ringa dit och dubbla den gröna. Nu har jag besällt 2 m "bara" ;)
Av Marine78
Uppdaterar er alla med att skriva att elefanterna väger ca 400 gram/meter så har ni ett hum om vad det kostar i porto. Är man senare intresserad utav ugglor ligger de på 350 gram/meter ca (de är lite tunnare).
Av Nettan
Tazzar tråden och funderar ett par dagar på hur många meter zom zkall "beztällaz".

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?