Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
aina
binaem
corona
Emmiez
exiteme
Fryle
4ungar
HH
Humle
Häjk
kvarnvik
Maddemoa
noranora
solängel
suskiv
zandrama
zmurfan
Användarens profilbild
Av zmurfan
Emmiez skrev:
zmurfan skrev:Kan vi försöka att ha listan bara i TS?
Tråden blir så vansinnigt lång annars.
hur tänker du då? hur uppdaterar vi den? med pm eller?
Jag uppdaterar listan i TS allteftersom jag får in pm-anmälningar. Annars så kan det hända att nån skriver in sig i listan och glömmer skicka mig ett pm och då blir de inte med i vilket fall. Jag har ju aktuell lista på anmälningar här på min dator och just nu är den listan som ligger sist i tråden felaktig. För där är solängel med och hon har inte skickat något pm till mig.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har hattmått 54-55 (54,5 för att vara exakt :lol:). Jag gillar färg. Jag passar inte så bra i gult (senapsgult går bra), använder aldrig vitt och den enda färg jag verkligen ogillar är beige. Min jackgarderob består av en mörkblå parkas, en mörkbrun ullkappa med rosa/gröna prickar och en senapsgul jacka i ull. Jag gillar lagom pösiga mössor.

Jag lägger till att jag inte gillar syntetmaterial.
Senast redigerad av Knyttet & K den tor aug 28, 2008 00:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Senaste listan i tråden är fortfarande felaktig så SNÄLLA uppdatera inte listan!!!
Jag uppdaterar listan i TS allt eftersom jag får in anmälningarna så den listan är den aktuella.
Av Emmiez
zmurfan skrev:
Emmiez skrev:
Jag uppdaterar listan i TS allteftersom jag får in pm-anmälningar. Annars så kan det hända att nån skriver in sig i listan och glömmer skicka mig ett pm och då blir de inte med i vilket fall. Jag har ju aktuell lista på anmälningar här på min dator och just nu är den listan som ligger sist i tråden felaktig. För där är solängel med och hon har inte skickat något pm till mig.
då förstår jag, :)
Av Emmiez
zmurfan skrev:
Emmiez skrev:
då förstår jag, :)
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag vill också vara med!

Jag vill gärna ha en mössa till mig själv, jag har ett hattmått på 54 cm. Jag gillar naturmaterial och naturfärger men har inget emot lite färgglatt heller. Mohairgarn går bort för min del pga "allergi" (även om den bara är inbillad). *rys*

Det här ska bli kul! :D
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag har 55cm i huvudomfång. Gillar de mesta mössmodeller, gärna lite pösigt.

De flesta av mina jackor är röda. Behöver ha varma färger för att inte se blek ut. Enfärgat eller flerfärgat går bra vilket som.
Hellst naturmaterial.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Mitt huvud har omkretsen 57 cm.
Så vitt jag vet så tål jag alla garner/tyger.
Min höst/vinterjacka är brun.
Användarens profilbild
Av zingo
:hello: jag vill ju oxå vara med!
Har inte måttat någons huvud .... men säg till om det behövs!
zmurfan du har PM!
Av Annamamman
Jag vill också vara med på mössbyte. Sjalbarnare är väl inte så känsliga för sånt som var modernt i fjol?? Om någon är jätte-super modern jämt kan den väl hojta lite.

Själv har jag 59 i hattmått och tycker om blått och grönt, passar inte i gult, men annars fungerar det mesta. Jag har nog ingen vinterjacka, så jag kan ju matcha den till mössan :D .
Av Smultronbarn
Jag vill också vara med!
Jag älskar mössor och hattar! :loving:
Lila i alla möjliga färger, mossgrönt och mörkgrått (och möjligen svart) är det oftast på mina huvudbodnader. Gillar också något "pluffsigare" mössor, istället för supertighta varianter, och helst ska de gå ner över öronen ordentligt.
Återkommer med huvudstorlek och PM:ar sen. :D
Användarens profilbild
Av Humle
Jag har hattmått 57-58, en brun höst/vinter jacka en svart vinter dito. Så lite färg till skulle inte vara fel alla regnbågens färger är fina men jag vill inte gå ut i enfärgad gul mössa eller en neon mössa...
älskar min väskbytes väska http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... &start=210 Mössan får gärna passa till den på nåt sätt men lås dig inte vid det.
Jag föredrar naturmaterial.
Äh! Gör något som du själv tycker om att göra i material du tycker om att jobba med. Är inte så trend känslig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 33
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?