Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Det skulle jag också vilja veta... :D
Av Smultronbarn
Fryle skrev:Här: http://www.littleturtleknits.com/store/ ... 0a943bef2d
Tack! :D
Men alltså...kostar det 15 dollar att ladda ner mönstret eller är det jag som läser slarvigt? :hmm:
Av Smultronbarn
melon skrev:
Smultronbarn skrev:
Men alltså...kostar det 15 dollar att ladda ner mönstret eller är det jag som läser slarvigt? :hmm:
Jag fattar det också så...
Ajdå... :? Jag vet inte exakt vad dollarn står i för kurs, med det känns lite dyrt med 15 dollar för ett mönster...Eller är dte vad man får vara beredd att betala?
Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn skrev:
melon skrev:
Smultronbarn skrev:
Ajdå... :? Jag vet inte exakt vad dollarn står i för kurs, med det känns lite dyrt med 15 dollar för ett mönster...Eller är dte vad man får vara beredd att betala?
Just nu är den väl lägre än på länge 6, kronor eller nåt?
Av Smultronbarn
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:
melon skrev:
Smultronbarn skrev:
Just nu är den väl lägre än på länge 6, kronor eller nåt?
Oki! Tack! Då är det överkomligt i alla fall...
Men har du beställt därifrån nån gång? Allstå vad jag undrar är om det funkar bra med nedladdningen och om det är en schysst säljare...
Av Smultronbarn
Ja och förresten, hur belar man säkert? :mitvit: (Novis på overseas-handel...)
Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn skrev: Men har du beställt därifrån nån gång? Allstå vad jag undrar är om det funkar bra med nedladdningen och om det är en schysst säljare...
Nej ,jag vet tyvärr inget om dem, tyckte bara att mönstret var fint. När jag gjort utlandsbetalningar har jag skaffat ett tillfälligt VISAkortsnummer på banken (Nordea), som bara kan användas en gång, det har funkat bra.
Av Smultronbarn
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev: Men har du beställt därifrån nån gång? Allstå vad jag undrar är om det funkar bra med nedladdningen och om det är en schysst säljare...
Nej ,jag vet tyvärr inget om dem, tyckte bara att mönstret var fint. När jag gjort utlandsbetalningar har jag skaffat ett tillfälligt VISAkortsnummer på banken (Nordea), som bara kan användas en gång, det har funkat bra.
Aha! :tumup: Måste höra om Swedbank har ett sånt system också!
Håller med om att den var fin . :D
Användarens profilbild
Av tweed
Om du har internetbank så kan du ansluta ditt kort till e-kort. Läs på "tjänster" på bankens hemsida.
Användarens profilbild
Av jazoo
*tass*
Av Smultronbarn
kvarnvik skrev:Om du har internetbank så kan du ansluta ditt kort till e-kort. Läs på "tjänster" på bankens hemsida.
:notes:
Ska kolla det nästa gång jag är inne på internetbanken. :D
Användarens profilbild
Av anilov
Jag har köpt mönstret....
Det funkade ok att handla, men hon råkade (och det tror jag verkligen) belasta mitt konto två gånger. Det var inga problem att få tillbaka pengarna, så fort jag mejlade fick jag dem insatta igen.

Fast mönstret, tja....

På plussidan: Du kan använda vilket garn som helst, och det är en gratislektion i hur man konstruerar stickmönster. Beskrivningen är också mycket utförlig, jag tror att den var på sju sidor (men hade den skrivits på kodspråk hade det räckt med en).

På minussidan: Det kändes som att mönstret var konstruerat av någon som har bättre känsla och erfarenhet av hur tyg beter sig än av hur stickat beter sig (alltså grovt stickat, jag undantar trikåtyger). Jag tyckte alltså att det blev ganska klumpigt, det var inga roliga detaljer. Roade mig med att göra om den till en tröja, men tyckte fortfarande att slutprodukten var alltför klumpig, så nu håller jag på att repa upp alltihopa. Det kanske var ett felaktigt garnval jag gjorde, iofs, men jag har aldrig varit förtjust i plagg stickade uppifrån och ner.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?