Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har fattat att man kan sticka bla mössor och strumpor med Quick knit, men hur vet man vilken storlek man behöver.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har massa såna länkar. Fast på min användare. Ska logga in mig så kan du få dem. (sitter på makens användare nu)
Användarens profilbild
Av Humle
OT
Aha Quick knit=Påtbräda.
Man kan lära sig något nytt varje dag på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Knifty Knitter står det på mina set som jag köpte på ebay.

De är skoj att använda men jag har inte använt de till så mycket ännu. Till och med barnen klarar av att använda dem om man bara hjälper de lite på traven först.
Linnea gjorde en egen mössa med min hjälp. :)
Användarens profilbild
Av Suskiv
Tack :heart:

Tanken är att Tova ska få testa och se om hon kan göra en mössa eller liknande. :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Suskiv skrev:Tack :heart:

Tanken är att Tova ska få testa och se om hon kan göra en mössa eller liknande. :)
Hjälper du henne att lägga upp så kan hon peta över maskorna sen. Det är jag övertygad om. Så har jag gjort med både Linnea och Oscar. Med Oscar så måste jag hålla i ringen samt peka på vilken han ska lyfta över. Men med Linnea så räcker det att jag lägger upp till henne så håller hon i och petar över maskorna själv sen.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?