Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Karingrisen
Idag fick jag ett infall och provade att göra en buddaknytning med min Hoppis, men det gick ju inte alls! Lillgrisen satt för högt, smokingbältet glipade jättemycket upptill och sjalen satt jättelöst i ytterkanten över axlarna. Hu! Och lillgrisen satt i buddaställning i en halv sekund innan han började sprattla och greja. (I och för sig verkade han tycka att det var lite lajbans.)

Ni som vet: Han kanske är för stor (9,7 kg och 78 cm)? Man kanske inte kan ha en liten klätterapa i en sån knytning? Jag fick hjälp att knyta upp honom på ryggen på senaste sjalträffen - lugn och fin grodposition kunde man ju glömma, här skulle klättras när dessutom mammas fläta fanns där som en fin lian... Vad tror ni?

Jag kanske får testa någon höftknytning istället... :roll:
Användarens profilbild
Av frida
Jag sätter Martin i Buddha när han är jättejättetrött(benen mjuka som kokt sparris) men villvillvill se vad jag sysslar med, då funkar det. Men hopplöst att själv se tex att skära på en skärbräda för hans ben skymmer sikten :?
Sätter M i ringon i nåt likt 1/2 buddha ibland. Ringon japanskt och M vänd framåt men med ena benet uppvikt framför sig, det andra dinglade från knävecket. Inte särskilt bekvämt lång tid men helt ok framåt kvällen ..
Användarens profilbild
Av Karingrisen
Aa, härligt med lite tankar från erfaret folk! :) Tack! Jag ska göra ett försök med höftkryss - provade för några månader sedan men misslyckades så totalt att jag aldrig ens testade att sätta lillgrisen i det... Jag behöver nog någon som hjälper till. :roll: Eller en kortare sjal. :P
Användarens profilbild
Av Karingrisen
Haha, bara för det gjorde jag ett jättefint höftkryss idag! :D Undrar varför det gick så dåligt sist? Eller så var det bara tur nu. :wink:
Användarens profilbild
Av frida
Kul! Höftkryss är verkligen så bra. Behövde kanske vara på rätt humör? :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?