Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Tittar man på Activebabycare så står det stl 5 till en Small, medans det på Didymos hemsida står stl 6 för att kunna knyta alla knytningar. Jag är 169 och 55 kg. Jag har bara använt sjalen till magknytningar, och då blir det mycket tyg över, men vill gärna lära mig att få till ordentliga ryggknytningar, så jag vill att längden skall räcka till det också.
Användarens profilbild
Av diddeldi
det går åt mindre tyg till alla ryggknytningar än till x-omslut på mage, så det ska inte vara något problem :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
och alltså, jag kanske ska tillägga att med en 4,2-meterssjal klarar du definitivt alla ryggknytningar. jag är lika stor (liten) som du och jag kan knyta alla knytningar med min didy jakob storlek 5, fast jag får ha knuten i sidan/ryggen om jag knyter x-omslut på mage.
Användarens profilbild
Av mian
Å vad bra, jag trodde ryggknytningarna drog mer tyg! Då skall jag mäta, men nog har jag mer än en halvmeter över när jag knyter med 4.6. Fast jag har iofs inte mätt hur lång den är i verkligheten.

Tack för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Jag är definitivt större än dig, 176, strl 38,och jag klarar att med nöd och näppe knyta min indio rubin strl 5 fram på magen när jag gör omslutet kryss. Jag använder mig av yttersta spetsarna men det är rätt bra för knuten blir pytteliten. När jag försöker mig på omsluten rygg så får jag en bra bit över så det borde absolut räcka till dig.

Har du bestämt vilken sjal du vill ha?
Användarens profilbild
Av mian
Nja, inte riktigt... kanske en Nino röd och en Osaka. Men jag vet inte om jag kan motivera två sjalar egentligen, och då vet jag inte vilken jag skall välja :? Och så funderar jag på en Sino. Lilleman är ju inte så stor ännu. Men då blir det definitivt bara en av ovanstående.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?