Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
i min Nairobi-Hoppiz :) Idag när vi var ute och gick kände jag att vi riktigt strålade ikapp med vårsolen :D Ville bara säga det...*glad*
Av Petra
Jag i min oxå. Fick hem den igår och hittade ett hål i den :cry: Men fin är den, passar vädret perfekt.
Användarens profilbild
Av Tiz
Petra skrev: hittade ett hål i den :cry:
:shock: :shock: :shock:
Nääääe, vad trist!!!
Användarens profilbild
Av April
Vad rligt att ni är nöjada med era sjalar!!!

Trist med hål :cry: Hemskt att skicka tillbaka den, när man väntat på den...

Kram
Användarens profilbild
Av mia75
Jaha, jag fick min nairobi i tisdags och den var det vävfel på, så den har också åkt tillbaka, suck... :(
Användarens profilbild
Av pillalilla
Oj, vad tråkigt att ni har fått defekta sjalar :( När man går och längtar och vill använda den, känns det ju inte lockande att skicka tillbaka och börja vänta på en ny... Har inte kollat min så noga, bäst man gör det.
Användarens profilbild
Av Tabby
På min har jag en knut med en liten ögla på på 2-3 mm och annan en ögla på 2-3 mm men ett litet hål bredvid så man råkat väva lite fel. Skulle ni påpekat detta eller struntat i det. För helt felfria kan de väl inte vara då de är handvävda eller??
Användarens profilbild
Av pillalilla
Pust, min är hel, har just kollat!

Tabby, jag har också såna där små, små öglor, men jag tycker inte att det gör så mycket, det ska synas att det är ett hantverk. Men det är klart, om det är hål... Man betalar ju iaf en del för dem, så det är klart att de ska vara hela.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?