Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
:notes: Inte Wazoodle.com..lät som väldigt dålig kundservice det.. :?
Av knutschen_lee@hotmail.com
haha jag som inte fått något svar på mailet har fått paketet idag.:) mest flanelltyg och två yard PULtyg. tänkte kankse sy tygbindor och några blöjor..

shuna: jag kanske hakar på en sambeställning då om det går bra.:) skickar du ut hemifrån dig sen då och man betalar portot från dig till mig + del av porto + varor?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag tänkte mig något sånt ja..det blir väl lättast? :) Kul att dina varor äntligen kom fram, fast nog kunde de i alla fall svarat på dina mail, tycker jag :roll:
Användarens profilbild
Av emelianna
Jag tycker också det låter intressant med sambeställning... :D
Användarens profilbild
Av Shuna76
Då får ni kika lite vad ni vill ha & tala om det för mig :wink: Det är alltså Kids in the garden jag tänker beställa ifrån nu & längre fram i höst (läs:så fort det finns pengar till det) tar jag Little buttons :D
Användarens profilbild
Av milimina
jag är också intresserad av sambeställning av pultyg. behöver inte så mkt men hakar gärna på om det ändå beställs :) ska koll ain sortimentet, så fort sidan funkar för mig... :roll:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag har bestämt vad jag vill ha..tror jag i alla fall! :roll: Vad tror ni om beställning efter månadskiftet när lönen kommit? Är det nån som har annat förslag får ni hojta :)
Av knutschen_lee@hotmail.com
tycker jag låter bra.:) då har jag några dagar till på mig att bestämma mig.;) har lite beslutsångest... ska vi pm:a dig shuna om vad och hur mycket vi vill ha?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, det är nog enklast om ni PMar så allt blir samlat på en plats :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag har fått en kod från KITG som ger 10% rabatt på order över 20$, men det gäller bara under Augustimånad. Är det fler som är intresserade, men inte av sambeställning så kan jag dela med mig av koden. Den gäller dock endast en gång per person.
Av sarah*
gärna vara med och beställa, tänkte prova att sy tygbindor men vet inte hur mycket man behöver eller hur man gör.
Användarens profilbild
Av Shuna76
sarah*: Tygbindor har jag aldrig sytt, men det kan inte gå åt mycket till dem..kan du inte mäta en vanlig pappersbinda & använda som modell? Eller så frågar du här i forumet, finns säkert nån som sytt egna & kan bidra med tips :)

Alla Eftersom rabatten bara gäller under Augusti & jag är borta den 31:a så kommer jag att beställa den 30/8. Om ni vill vara med så behöver jag veta vad var & en vill ha allra senast den 29/8. :)
Användarens profilbild
Av jag71
sarah* skrev:gärna vara med och beställa, tänkte prova att sy tygbindor men vet inte hur mycket man behöver eller hur man gör.
Sök på tygbindeforumet. Kommer inte ihåg adressen just nu men jag vet att den ska finnas här någonstans bland alla trådar.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?