Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Alven skrev:Jag håller med, men om man avslutar med en tibetan kan man dra ner mer av tyget över axlarna så blir det lite bättre...
Jo jag har börjat avlsluta tibetanskt, det blir mkt bättre, men ändå inte så jag kan bära några längre stunder.

Tack ändå!
Användarens profilbild
Av november
vovvemor skrev:Jag brukar - som flera andra - knyta med armarna helt utanför både smokingbälte och kryss redan från början, då blir det tajtare och känns säkrare tycker jag.
:iagree:
Användarens profilbild
Av MilanE
Nu har jag knutit o knutit o provat lite olika. Vad tycker ni om detta?

Bild

Bild

Bild

Jag skulle nog ha velat ha "smokingbältet" ända upp under armhålorna, men hon satt verkligen som berget (men då knöt jag också så hårt så jag trodde vi skulle sluta andas båda två - men det gick jättebra!)

Ursäkta den morgonpösiga o flummiga mamman o det hemska "underifrånperspektivet" 6-åringen som tagit bilderna
Användarens profilbild
Av zingo
:tumsup: ser bra ut!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag brukar ha armarna utanför smokingbältet men innanför krysset. sen gullar jag lite med händerna på sidorna :wink: . det blir inte lika instängt för barnet att ha armarna där så det går bättre än att ha dem innanför smokingbältet. kanske värt att testa?
Användarens profilbild
Av MilanE
diddeldi skrev:jag brukar ha armarna utanför smokingbältet men innanför krysset. sen gullar jag lite med händerna på sidorna :wink: . det blir inte lika instängt för barnet att ha armarna där så det går bättre än att ha dem innanför smokingbältet. kanske värt att testa?
Ska prova det med! Här knyter vi så vi blir svettiga :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?