- mån aug 18, 2008 09:19
Jag håller på att fixa till en MT som jag sydde till min syster innan H föddes. Den har aldrig blivit använd, men det ska det bli ändring på nu hade jag tänkt. Har sprättat bort axelbanden som satt i helt fel vinkel. det var inte lätt, för jag hade varit ambitiös och sytt med tredubbel raksöm, det ska jag aldrig göra om
Jag tycker att den känns väldigt hög och bred och funderar på om jag ska ändra lite på den, vad tycker ni? Den är 43cm bred och 64cm hög inkl midjebandet. Misstänker att det är mitt vanliga problem att jag safear med sömsmånen och då får flera cm för stora grejor
som gjort att den har blivit så stor.

Ska jag göra något åt formen upptill, hur tycker ni att det funkar bäst på era MT:s? Jag har aldrig haft någon annan än bebismt:n som jag gjorde till H, men den är ju lite annorlunda eftersom den är så liten.

Ska jag göra något åt formen upptill, hur tycker ni att det funkar bäst på era MT:s? Jag har aldrig haft någon annan än bebismt:n som jag gjorde till H, men den är ju lite annorlunda eftersom den är så liten.
Senast redigerad av tweed den mån aug 18, 2008 18:03, redigerad totalt 2 gång.