Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Alltså det beror väl på lite vilket leveranssätt det är.
Om man skickar via usps kan du se olika leveranssätt och c:a leveranstider här
http://ircalc.usps.gov/IntlMailServices ... 2&O=0&sd=1

Men ja min erfarenhet är att det brukar ta mellan 1-1,5 vecka ungefär.
Av FiaLisa
mammahappy skrev:Men ja min erfarenhet är att det brukar ta mellan 1-1,5 vecka ungefär.
:iagree: Om paketet fastnar i tullen tar det några extra dagar för det går inte alltid jättesnabbt i tullen, särskilt inte om det inte sitter någon följesedel utanpå paketet så man måste faxa in sin orderbekräftelse...
Användarens profilbild
Av Droppen
Ja det går med USPS! Tack då får jag hålla ut ett tag till och hoppas det inte fastnar på vägen! :)
Av FiaLisa
Droppen skrev:Ja det går med USPS! Tack då får jag hålla ut ett tag till och hoppas det inte fastnar på vägen! :)
Vad har du shoppat? (Inte alls nyfiken.) :wink:
Användarens profilbild
Av Droppen
FiaLisa skrev:
mammahappy skrev:Men ja min erfarenhet är att det brukar ta mellan 1-1,5 vecka ungefär.
:iagree: Om paketet fastnar i tullen tar det några extra dagar för det går inte alltid jättesnabbt i tullen, särskilt inte om det inte sitter någon följesedel utanpå paketet så man måste faxa in sin orderbekräftelse...
OJ! vad knäppt! :?
Användarens profilbild
Av Allis
Min senaste beställning från USA kom på 4 dagar, trots att jag betalat för frakt som skulle ta 6-10 dagar. Paketet slank dessutom förbi tullen, så det blev ingen extra kostnad. :D
Användarens profilbild
Av Droppen
FiaLisa skrev:
Droppen skrev:Ja det går med USPS! Tack då får jag hålla ut ett tag till och hoppas det inte fastnar på vägen! :)
En till sele. Angelpack.
Av FiaLisa
Droppen skrev:
FiaLisa skrev:
En till sele. Angelpack.
Åhå. :)
Användarens profilbild
Av Droppen
Allis skrev:Min senaste beställning från USA kom på 4 dagar, trots att jag betalat för frakt som skulle ta 6-10 dagar. Paketet slank dessutom förbi tullen, så det blev ingen extra kostnad. :D
Wow-vad härligt! Hoppas jag har samma tur. :D
Användarens profilbild
Av Droppen
FiaLisa skrev:
Droppen skrev:
FiaLisa skrev:
En till sele. Angelpack.
Åhå. :)
Aha. :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Har du köpt från Frogmama eller?
Jag har köpt angelpack från henne och har för mig att det tog ungefär 1,5 vecka den fastnade då i tullen.
Användarens profilbild
Av Droppen
mammahappy skrev:Har du köpt från Frogmama eller?
Jag har köpt angelpack från henne och har för mig att det tog ungefär 1,5 vecka den fastnade då i tullen.
:floet2: mejbi bejbi... :lol:
Av FiaLisa
FiaLisa skrev:
Jaha, idag fick jag ett sådant brev från Posten igen men den här gången slapp jag faxen. Mail går bra nu. :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vad händer om paketet fastnar i tullen? Får man brev hem och måste betala tullen (och momsen?) innan man får hem paketet? Eller hur går det till? :mitvit:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?