Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/h ... /index.php

Sitter och letar runt efter en hoppediz osaka och så snubblade jag över den här finska sidan. Är det nån som kan översätta? Känner inte igen färgerna, är de de nya som ska komma i maj???
Den rosa blev jag lite kär i... :D
Senast redigerad av annikar den lör feb 25, 2006 22:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Det är gamla färger, jag har haft en sån. Det är en jordgubb/hallon fast enfärgad!
annikar skrev:http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/h ... /index.php

Sitter och letar runt efter en hoppediz osaka och så snubblade jag över den här finska sidan. Är det nån som kan översätta? Känner inte igen färgerna, är de de nya som ska komma i maj???

Nya eller gamla - dom var ju JÄTTEFINA :twisted:!

Kiwi/svart var ju inte så dum.. Det är väl nån som efterlyser fler gröna sjalar här i nån annan tråd såg jag... :roll: Här fanns ju flera fina och GRÖNA.. är själv ingen gröngöling, men den där i kiwi och svart alltså.. mmmmm .. Eller den bruna .... Eller den svart/vita är ju rockig.. Suck - varför skulle du visa den här sidan!?!? :hopmad:

Kan inte finska dock så jag har ingen aning om färgerna är nya eller gamla eller ... dyra..
Jag ska ju inte ha så många sjalar och har redan beslutsvåndor över dom alternatv jag velar mellan - å så detta på köpet!!! :rofl:
Användarens profilbild
Av annikar
Jaha :oops: :oops:

Tack, då vet jag! Men rosa var ju fin iallafall :D
annikar skrev:http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/h ... /index.php

Helt ot i tråden, men jag har ju också blivit lite förtjust i Osaka, är den svår att få tag på? Eller letar du bara bra pris?
[quote="mian
Helt ot i tråden, men jag har ju också blivit lite förtjust i Osaka, är den svår att få tag på? Eller letar du bara bra pris?[/quote]

Hmm, jag som har en Osaka och som jag köpte precis när dom slutade tillverka den kan säga att jag nästan fick gå över lik för min... :wink:
Men jag har sett att några hoppediz-återförsäljare har osakor kvar, tror jag (fast det var fel längd för mig)....

Nåväl, det är en av dom färger som utgår nu när det kommer nya färger....
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
fdjrd
Användarens profilbild
Av Karion
Jona skrev:fdjrd
:o :mrgreen:
Användarens profilbild
Av annikar
Å attans! Visste inte att den skulle sluta tillverkas...
Då kanske jag måste köpa en i fel längt och kapa :roll:
Användarens profilbild
Av mian
Mmm, för jag har också bara sett fel längd, tänkte att den kanske bara gjordes lång. Men den är påväg bort alltså... Kanske får bli en lång här också.
Användarens profilbild
Av Karion
annikar skrev:Å attans! Visste inte att den skulle sluta tillverkas...
Då kanske jag måste köpa en i fel längt och kapa :roll:
Jo, det är ju det...jag beställde först en ny från Ingrid på Babydesign, men hon hade slut och när hon kollade när hon skulle få in nya så fick hon besked om att den inte tillverkades längre och skulle utgå... Och vi hade didviderat i veckor och tillsut beslutat att det skulle vara en osaka och inget annat så jag kunde inte ställa om och ens tänka mig någon annan sjal... Så dök det upp en begagnad och det var en tjej före mig på att köpa den, men hon ville e g e n t l i g e n ha en blå så efter att ha bearbetat henne hårt i ett forum på familjeliv så fick jag köpa den :lol: !!

Om jag hade varit i samma sits i dag så hade jag nog köpt en i fel längd och kapa för den lär inte dyka upp i första taget.. Eller bestämma mig för att se vilka trevliga överraskningar Hoppediz kommer med när dom nya färgerna presenteras :wink: ...
Användarens profilbild
Av mian
Så nu är det en Osaka beställd :D
Användarens profilbild
Av Karion
mian skrev:Så nu är det en Osaka beställd :D
HOPPLA! Vad blev det för längd?!?!
Användarens profilbild
Av mian
Det fanns bara 5,4 kvar så det får bli en sådan. Får be min syster som är bra på att sy att korta den. Och så kan det bli förvaringspåse av biten som blir över :D (om jag nu tycker om den)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?