- sön aug 17, 2008 09:26
Mamma till Irma 0612 & Helge 0801
Väntar tredje dec 2014
Nu är den beställd! ( 20/8 )
Lägger in en livebild när den kommit fram
Ska få en fin present av min man
han har lovat mig och sonen en babyhawk, men det finns ju massvis att välja och vilken
av varianterna bör man köpa och ångrar man sig om man inte tar en ficka?
Sonen är 7 mån gammal. Tänkte beställa direkt från babyhawks hemsida, men hur går betalningen till?
Någon som kanske har lust att hjälpa mig med tyget? Jag gillar grönt, turkost/petrol, rött och brunt
Vill ha remmar som inte är smutskänsliga, funderar på de mörkbruna..
mei taien ska vara dubbelsidig för jag vill gärna ha en helt galen sida som är färgglad och rolig.
sen vill jag gärna ha en sida som är lugnare och inte fullt lika knallig
Jag vill dock att båda tygerna ska kontrastera mot de bruna (om det nu blir espresso straps)
så här ser vi ut, bör ju matcha oss också
http://picasaweb.google.com/majakatarin ... 5917963586
Nu har jag bestämt mig för två, men vilken ska man välja som första och andra, skiljer sidorna sig något åt förutom babyhawk-märket?

Ska få en fin present av min man

av varianterna bör man köpa och ångrar man sig om man inte tar en ficka?
Sonen är 7 mån gammal. Tänkte beställa direkt från babyhawks hemsida, men hur går betalningen till?
Någon som kanske har lust att hjälpa mig med tyget? Jag gillar grönt, turkost/petrol, rött och brunt

Vill ha remmar som inte är smutskänsliga, funderar på de mörkbruna..
mei taien ska vara dubbelsidig för jag vill gärna ha en helt galen sida som är färgglad och rolig.
sen vill jag gärna ha en sida som är lugnare och inte fullt lika knallig

Jag vill dock att båda tygerna ska kontrastera mot de bruna (om det nu blir espresso straps)
så här ser vi ut, bör ju matcha oss också

http://picasaweb.google.com/majakatarin ... 5917963586
Nu har jag bestämt mig för två, men vilken ska man välja som första och andra, skiljer sidorna sig något åt förutom babyhawk-märket?

Senast redigerad av aktuelle den ons aug 20, 2008 00:54, redigerad totalt 6 gång.