Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
Jag kan kolla i röran på bordet i ateljén imorgon också, har säkert en Hjalmar liggandes där! ;-)
Användarens profilbild
Av CosyTess
fil-o-sofi skrev:Jag kan kolla i röran på bordet i ateljén imorgon också, har säkert en Hjalmar liggandes där! ;-)
TACK!!! :D
Användarens profilbild
Av lotti
CosyTess skrev:Ingen som hittat några i sina gömmor eller som vet var dom finns att köpa?
Webshopen på scraproom.se ligger nere... :cry:
Scraproom ligger på Berga vid Barnens hus och har öppet vardagar 12.00-18.00 + lördagar 10.00-15.00
Användarens profilbild
Av CosyTess
lotti skrev:
CosyTess skrev:Ingen som hittat några i sina gömmor eller som vet var dom finns att köpa?
Scraproom ligger på Berga vid Barnens hus och har öppet vardagar 12.00-18.00 + lördagar 10.00-15.00
Jo jag har sett det men jag tänkte kolla igenom lite av deras sortiment innan jag åker dit, men jag gick bet...
Får nog göra dom ett besök till veckan!
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
Kollade färgaffären igår, de har påsar med vita bokstavspärlor, men bokstäverna är i pastellfärger. Kostar 35 kr för en påse.
Användarens profilbild
Av CosyTess
lotti skrev:
Jo jag har sett det men jag tänkte kolla igenom lite av deras sortiment innan jag åker dit, men jag gick bet...
Får nog göra dom ett besök till veckan!
Användarens profilbild
Av CosyTess
fil-o-sofi skrev:Kollade färgaffären igår, de har påsar med vita bokstavspärlor, men bokstäverna är i pastellfärger. Kostar 35 kr för en påse.

Då tror jag att jag står över faktiskt....

Tack för att du tog dig tid att kolla upp det åt mig!
Av Winissa
Om du lyckas få tag i några pärlor så skulle jag väldigt gärna vilja se en bild på den färdiga napphållaren. Tycker det låter jättefint!
Användarens profilbild
Av CosyTess
Winissa skrev:Om du lyckas få tag i några pärlor så skulle jag väldigt gärna vilja se en bild på den färdiga napphållaren. Tycker det låter jättefint!
Jadå, det kan jag väl fixa!
Va på Scraproom idag men pärlorna va slut :cry: å ny ägare blir det där på måndag så jag hoppas dom tar hem dom pärlorna igen så jag kan få skrida till verket!
Användarens profilbild
Av CosyTess
florin skrev:Nu har jag hittat mina :lol: Såna här är det

Bild

Du kan köpa här om du vill ha mycket, annars kan jag som sagt skicka till dig mot portokostnad...
http://alltilek.ehandel.net/sv/category/34/alfabeten
Tack snälla Florin!
Det är precis såna jag letat efter å som va slut här i Hbg.
Men det rä kanske liak bra att jag beställer själv... Vem vet jag kanske behöver fler nångång...?

Tack än en gång! Nu ska här beställas!
Användarens profilbild
Av florin
CosyTess skrev:
florin skrev:Nu har jag hittat mina :lol: Såna här är det

Bild

Du kan köpa här om du vill ha mycket, annars kan jag som sagt skicka till dig mot portokostnad...
http://alltilek.ehandel.net/sv/category/34/alfabeten
Tack snälla Florin!
Det är precis såna jag letat efter å som va slut här i Hbg.
Men det rä kanske liak bra att jag beställer själv... Vem vet jag kanske behöver fler nångång...?

Tack än en gång! Nu ska här beställas!
Kul att det var till nån hjälp :D
Å glöm inte visa resultatet sen :wink: :lol:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?