Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Den här?

Såg du den?

wow, jag tror jag lyckades länka till en tråd :vågen:
Användarens profilbild
Av Helena
Ni som är sjalåterförsäljare, får ni veta tidigare ifall nya färger är på gång?
Användarens profilbild
Av Helena
Sara med 98+02+05 skrev:Den här?

Såg du den?

Ja, den såg ju mysig ut, fast jag har ju inte något barn i trikåsjaleåldern. :lol:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Helena skrev:
Sara med 98+02+05 skrev:Den här?

Såg du den?

Ja, den såg ju mysig ut, fast jag har ju inte något barn i trikåsjaleåldern. :lol:
Jag trodde (hoppades )lite att det kanske var du som var den anonyma som skulle få en trea häromdagen..
Användarens profilbild
Av Helena
Nu har jag mailat Easycare och frågat ifall de har nya sjalar på gång. Men kom inte riktigt på hur man skulle uttrycka det bra på tyska, man kan ju skriva på engelska, men det är ju pinsamt eftersom jag pluggat tyska.

I och för sig tycker jag ju att Easycare sjalarna är jätte fina som de är, men det vore ju spännande att se vad för nya kombinationer de kunde hitta på, och visst ska det bli modernt med pasteller i vår och deras sjalar är ju inte så pastelliga precis. :lol:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Helena skrev:Nu har jag mailat Easycare och frågat ifall de har nya sjalar på gång. Men kom inte riktigt på hur man skulle uttrycka det bra på tyska, man kan ju skriva på engelska, men det är ju pinsamt eftersom jag pluggat tyska.

I och för sig tycker jag ju att Easycare sjalarna är jätte fina som de är, men det vore ju spännande att se vad för nya kombinationer de kunde hitta på, och visst ska det bli modernt med pasteller i vår och deras sjalar är ju inte så pastelliga precis. :lol:
Hehe... undrar hur många "sjalbarn.se" det finns runt om i europa som är lika besatta som vi :lol: 8) Förhoppningsvis många så att tillverkarna känner lite press på att komma med nytt OFTA :twisted:
Användarens profilbild
Av Helen
Helena skrev:Ni som är sjalåterförsäljare, får ni veta tidigare ifall nya färger är på gång?
I bland i bland inte.

I bland så har jag fått veta via sjalbarn :oops: pinsamt....

Hoppediz har fortfarande inte mailat mig om deras nya trikåsjal.... så det där är väl lite olika... :roll:
Användarens profilbild
Av frida
Groddy är ju på gång....
Några av oss "sjalaborgare" har köpt en sjal från Kroatien i märket Kamaris!
http://www.kamaris.hr/stranica.asp?ID=6
Den är underbar i väven, mikrovåffla och mjuk som bebina en vårdag! :loving:
Jag köpte en natur som jag färgat och några andra den röda. Så det finns där ute *hohoo* sjalproducenter men man måste nästan få tips innan man köper "oklämt".
Användarens profilbild
Av April
Några av oss "sjalaborgare" har köpt en sjal från Kroatien i märket Kamaris!
http://www.kamaris.hr/stranica.asp?ID=6
Hur lyckades ni beställa därifrån? Imponerad :shock: :lol:

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?