Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
Det verkar gå troll i det här med ryggknytning. Jag KAN inte få till det. Det är stört omöjligt. Vilken fars *gråter och skrattar om vart annat*! Tänk om någon kunde se mig när jag kryper omkring i sängen och på golvet och slänger mig än hit och än dit med detta omedgörliga tygstycke och en övertrasslig son som ålar sig ur, slänger sig bakåt och skrattar högt medan mamma drar sig i håret av frustration Bild
/Cecilia
Senast redigerad av Buscilla den fre feb 24, 2006 17:52, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Beskriver du mig eller???? :oops:
Har oxå provat ryggknytningar idag, och det går INTE.
Skulle behöva massor med hjälp på måndag,träffen... :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Aelia skrev:Beskriver du mig eller???? :oops:
Har oxå provat ryggknytningar idag, och det går INTE.
Skulle behöva massor med hjälp på måndag,träffen... :roll:
då kan vi gråta ihop du och jag Bild. Jag kan tyvärr inte komma på träffen på måndag, har en BVC tid då Bild.
En lyckospark till måndag!
/Cecilia
Av Aelia
Ni får komma på torsdag då, kommer ju att ha träff då oxåBild
Senast redigerad av Aelia den fre feb 24, 2006 18:00, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Nu blev det lite för många inlägg här
Senast redigerad av Aelia den fre feb 24, 2006 18:01, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Dumma dator
Senast redigerad av Aelia den fre feb 24, 2006 18:01, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Ta bort den oxå tack... :oops:
Av Aelia
Pinsamt ju :oops:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Aelia skrev:Ni får komma på torsdag då, kommer ju att ha träff då oxåBild
vart då???
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Aelia skrev:Nu blev det lite för många inlägg här
Bild
Av Aelia
Buscilla skrev:
Aelia skrev:Ni får komma på torsdag då, kommer ju att ha träff då oxåBild
vart då???
/Cecilia
Heron oxå, har träff där varje torsdag *L*
Kolla bilder, finns en bild på vårt första försök där.
Användarens profilbild
Av Panakeia
hade det också så ibörjan...helt hopplöst, men övning, ömvning övning, och sen INTE ta barnet när det är trött, hungrigt och gnälligt, då man oftast känner att nu e det NOG nu åker du upp på ryggen så jag för gjort det jag ska, för det är bara uppläggt för problem...träna med barnet när det är glatt och nöjd, så slipper man iaf ha ett barn som e leset samtidigt som man sjaälv e så arg/rirriterad/lessen så man gårter!
jag övade endel med joar genom att ta honom på ryggen å gå på alla fyra, leka häst å så, ofta la han sig ner för det blev bätre balans för honom då, så han vande sig vi possitionen...sen handlar det ju också om tajming...och barnet olika faser i utveckligen....men, har man kört ett tag, och det VELRKLIGEN itnte gå, kanske man ska vänta ett tag, n vecka eller så, och SEN ge sig på det med nu styrka...
ja...lite tips frän mig...vet inte om det hjälper men....

/Sandra
*som har kommit över problemfasen och har nu en som som kättrar upp själv...*
Användarens profilbild
Av Mia
Jag har en favisknytning som jag tycker är rätt lätt!
(Lyckas aldrig med riktigt omslut...)
Dock är jag inget bra på bildserier... men försöker förklara.

Jag läger sjalen framför mig, utslätad på mitten.
Sätter barnet med dumpan mitt på sjalen och drar upp tyg till nacken, med ryggen mot mig.
Tar tag i överarmarna inkl tyg och svingar upp på ryggen.
Drar sjalen över axlarna, ser till att dra åt rejält i underkant (som dessutom viks in under rumpan och upp mellan oss, så barnet måste ha rejält särade ben.
Håller en ände mellan knäna/tänderna och den andra drar jag bakdirekt ner under samma axel, använder båda händerna. Bekymra dig bara om överkanten på sjalen och dra den så högt du når över barnets rygg och under motsatta ben. Under kanten följer med automatiskt!
Gör samma sak med andra sidan.
Avsluta direkt med knut på magen eller som tibetanen.
Skön, relativt lätt och snabb knytning och definitivt stabil!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sandra skrev:hade det också så ibörjan...helt hopplöst, men övning, ömvning övning, och sen INTE ta barnet när det är trött, hungrigt och gnälligt, då man oftast känner att nu e det NOG nu åker du upp på ryggen så jag för gjort det jag ska, för det är bara uppläggt för problem...träna med barnet när det är glatt och nöjd, så slipper man iaf ha ett barn som e leset samtidigt som man sjaälv e så arg/rirriterad/lessen så man gårter!
jag övade endel med joar genom att ta honom på ryggen å gå på alla fyra, leka häst å så, ofta la han sig ner för det blev bätre balans för honom då, så han vande sig vi possitionen...sen handlar det ju också om tajming...och barnet olika faser i utveckligen....men, har man kört ett tag, och det VELRKLIGEN itnte gå, kanske man ska vänta ett tag, n vecka eller så, och SEN ge sig på det med nu styrka...
ja...lite tips frän mig...vet inte om det hjälper men....

/Sandra
*som har kommit över problemfasen och har nu en som som kättrar upp själv...*
Låter ju helt gudomligt, att ha en som klättrar upp av sig själv. Ska ha det i bakhuvuden nästa gång jag sliter mig i håret av frustration. Tack för dina råd :urule:
/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?