Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Beco 4th tycker jag är riktigt bekväm. Butterfly har jag inte testat.
Användarens profilbild
Av Isanna
Kika in hos www.edenbaby.se De har en bra jämförande tabell med mått och liknande på alla selar de säljer. Angelpack har rekommenderats tidigare till smalisar, men eftersom jag inte är en sån så kan jag inte uttala mig riktigt. :lol: 8)
Användarens profilbild
Av sus
Ergon passar i alla fall inte så bra på smala personer eftersom vadderingen på höftbältet tar emot om man försöker dra åt för mycket kring midjan, jag tror även att de rundade axelremmarna på ergon är sydda för att passa lite större personer.
Jag har en beco 4th generation och en sutemi som jag VET passar även mindre personer. Jag har testat en patapum också och den verkar också funka bra på lite mindre personer.
Användarens profilbild
Av Lalan
Jag är också smal och kort. Bara 161cm. Jag har prövat alla bärselar och till sist är det Beco som passar mig bäst. Nu är min lilla tös 7 månader och hon trivs jätte mycket i BB. Manduca är förstor och lite krånglig för oss. Ergo är den nästa selen om vi skulle köpa en sele till:)
Användarens profilbild
Av noranora
Jag är smal och kort och köpte en manduca, men den sitter inte bra på mig så det är bara pappan som bär med den.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Beco 4th och Angelpack funkar bra här 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?