Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tofsan
Har tänkt köpa en bärsele att använda hemma, på promenader och även vid andra tillfällen. Vet inte vilken jag ska köpa, jag är 1,65 och smal och vill att den ska sitta bra och inte kännas klumpig. Min son är 6 månader. Vill ha lite hjälp med vad som kan passa?!

manduca, ergo,beco, patapum eller det kanske finns någon annan som är bra!

Ni som har patapum, vad tycker ni om den? fördelar/ nackdelar...passar den smala personer?
Av tofsan
tofsan skrev:Har tänkt köpa en bärsele att använda hemma, på promenader och även vid andra tillfällen. Vet inte vilken jag ska köpa, jag är 1,65 och smal och vill att den ska sitta bra och inte kännas klumpig. Min son är 6 månader. Vill ha lite hjälp med vad som kan passa?!

manduca, ergo,beco, patapum eller det kanske finns någon annan som är bra!

Ni som har patapum, vad tycker ni om den? fördelar/ nackdelar...passar den smala personer?
nån som kan hjälpa mig!
Användarens profilbild
Av tinaw
Har inga bra svar, men puffar tråden!

Vilka selar passar bäst för små och smala resp långa och större?
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag är 162 cm och smal med väldigt kort överkropp, och tycker att beco och patapum sitter bättre på mig än ergo. Fast med tanke på att jag burit nästan dagligen med ergo i ett par års tid så kans jag ju inte säga att jag tycker illa om den heller :lol: , men becon blir mitt förstaval här hemma. Beco butterfly har jag inte provat dock, inte heller någon annan sele än de tre.

Det bästa är nog att kunna få prova flera olika ändå..... Kolla efter sjaltrffar i närheten av dig, till exempel!

Vad svårt det är att ge råd!! :shock:
Användarens profilbild
Av Stark
Jag är 160 och väger nästan 50 kg och har provat Patapum, Ergo, Beco och Beco BWD (är det så den heter?) och trivs bara i Patapum och Beco BWD. De andra fick jag ont i ryggen av. Men då var det nog över ett är sedan jag provade och C var under året och ännu mindre än hon är idag.

Jag har även en väldigt späd överkropp, så jag kunde inte spänna åt Ergon och Becon så mycket som behövdes. Som vanligt skulle jag vilja säga, gå på sjalträff och prova lite olika. De sitter alla olika på olika personer. Man kan aldrig riktigt veta i förväg hur det blir på en själv. Dessutom beror nog en del på hur just ditt barn ser ut. Fyller den ut selen på ett sätt som ett annat barn inte skulle göra på just din rygg? Det är i vart fall min teori...
Användarens profilbild
Av Stark
Jag är 160 och väger nästan 50 kg och har provat Patapum, Ergo, Beco och Beco BWD (är det så den heter?) och trivs bara i Patapum och Beco BWD. De andra fick jag ont i ryggen av. Men då var det nog över ett är sedan jag provade och C var under året och ännu mindre än hon är idag.

Jag har även en väldigt späd överkropp, så jag kunde inte spänna åt Ergon och Becon så mycket som behövdes. Som vanligt skulle jag vilja säga, gå på sjalträff och prova lite olika. De sitter alla olika på olika personer. Man kan aldrig riktigt veta i förväg hur det blir på en själv. Dessutom beror nog en del på hur just ditt barn ser ut. Fyller den ut selen på ett sätt som ett annat barn inte skulle göra på just din rygg? Det är i vart fall min teori...
Användarens profilbild
Av Ville med Olle
Hej, hej, blandar mig i, har precis samma funderingar, jag och min fru. Vet någon någonstans i Göteborg där man kan jämföra de olika selarna, träff eller affär?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?