Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lingonben
Är det någon som har provat virka efter den här beskrivningen? Jag har precis börjat med kroppen och det känns som den blir väldigt avlång... :? men det ska den ju kanske vara... Och så kommer den bli mycket större än vad jag trodde...
Jag hade en ambition om att Kajsa skulle få den i födelsedagspresent. Men det är ju på fredag... :shock: så jag får antingen lägga ned det eller virka så fingrarna blöder! :lol:
Användarens profilbild
Av naggie
*tass* och tack :D
Av MammaTess
Men vet ni, på vårt City Gross har man innan kunnat köpa virksats till Shaun!!! Hur är det med era affärer?
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Nya utmaningar efter fåret? Kan tipsa om boken Mjuka stickade djur av Joy Gammon, har lånat den på bibblan. Beskrivningar på hur man stickar dockor, nallar, oliak djur, bollar och till och med en bil :)
Av Flodisen
MammaTess skrev:Men vet ni, på vårt City Gross har man innan kunnat köpa virksats till Shaun!!! Hur är det med era affärer?
Nej men ett mjukdjur som Shaun har funnits åtminstonde, för dom som inte är händiga.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Efi skrev:Är det någon som har provat virka efter den här beskrivningen? Jag har precis börjat med kroppen och det känns som den blir väldigt avlång... :? men det ska den ju kanske vara... Och så kommer den bli mycket större än vad jag trodde...
Jag hade en ambition om att Kajsa skulle få den i födelsedagspresent. Men det är ju på fredag... :shock: så jag får antingen lägga ned det eller virka så fingrarna blöder! :lol:
Jag håller på med den, eller höll på med den innan lilltjejen föddes.
jag fick göra om kroppen för den blev aldeles för avlång.
Som jag tolkar mönstret så ska man virka med stolpar men när jag ändrade till fasta maskor blev det bättre.
Min är nästan klar, det fattas 2,5 ben bara...
Jag har en aning mindre fritid nu me en nyfödd liten skrutt så jag siktar på att den ska bli klar till jul :lol:
Användarens profilbild
Av lingonben
linafelicia skrev:
Efi skrev:Är det någon som har provat virka efter den här beskrivningen? Jag har precis börjat med kroppen och det känns som den blir väldigt avlång... :? men det ska den ju kanske vara... Och så kommer den bli mycket större än vad jag trodde...
Jag håller på med den, eller höll på med den innan lilltjejen föddes.
jag fick göra om kroppen för den blev aldeles för avlång.
Som jag tolkar mönstret så ska man virka med stolpar men när jag ändrade till fasta maskor blev det bättre.
Min är nästan klar, det fattas 2,5 ben bara...
Jag har en aning mindre fritid nu me en nyfödd liten skrutt så jag siktar på att den ska bli klar till jul :lol:
Jag virkar också stolpar och blev osäker på om det verkligen ska vara det... Men det står ju så i mönstret. Tror jag ska riva upp och virka fasta maskor istället då. Den är ju ändå inte klar till idag, som jag hade tänkt... Julklapp låter bra!! :lol:
Användarens profilbild
Av Sedum
:heart: Vilken sötnos!!! Jag vill också ha! Eller ja, mina barn hade säkert velat ha! 8) Superfin! :heart:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jäklars. Nu får jag gömma denna tråd för barnen, annars så kommer de att envisas med att mamma ska göra ett Fåret Shaun till dem också. Jag har redan lovat dem (och är halv igenom) att sy 3 tröjor VAR åt dem. Och att sticka varsitt par ull-strumpor (garnet finns hemma, ska bara avsluta mina prototyper först...). Jag har inte TIIIID mer fler saker. Inte ens om jag har till jul på mig...

Men, fin var den!

//Kaja
Användarens profilbild
Av SoFaD
jättefint får!!! kanske man skulle prova på att göra.... men det är så mycket jag vill sy o sticka o virka ju!! :love:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?