Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Säkerhetsbandet på Ergons knäppe har gått sönder. Jag känner inte för att använda den utan bandet (fast det kanske är lugnt?!). Hur lagar jag det? Jag har bara en skruttig symaskin som inte klarar sådana stora uppgifter... :roll:

Vad ska jag göra? Använda den utan säkerhetsband eller slänga den eller be till någon av er snälla sb:are att hjälpa mig med idéer på hur jag kan laga den :help:
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag använder aldrig säkerhetsbandet, det är ju bara bökigt...
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Du menar det där gummibandet vid knäppet? Om det bara lossnat på ena sidan kan du kanske sy fast det för hand? Eller sy fast ett helt nytt gummiband... Spontant hade jag nog sytt för hand eftersom min gamla symaskin har svårt för tjockare materiel, men det beror ju på vad du har för maskin!
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag skulle nog också sy fast det för hand, speciellt om det bara var ena sidan som lossnat.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hur gammal är ergon? Om den är rätt ny kanske du kan få det utbytt av ergo. :)
Användarens profilbild
Av Siena
tack för tipsen! Jag ska försöka sy fast det för hand ikväll! Tyvärr kan jag inte få ergo att fixa det eftersom jag köpt den av Bina!
Av Woodgroves
Elin G skrev:Jag använder aldrig säkerhetsbandet, det är ju bara bökigt...
Det tyckte vi också till spännet gick sönder och avbärarbältet gick upp. Tur att dottern satt med armarna utanför annars hade hon rammalt rakt igenom.
Användarens profilbild
Av Siania
Woodgroves skrev:
Det tyckte vi också till spännet gick sönder och avbärarbältet gick upp. Tur att dottern satt med armarna utanför annars hade hon rammalt rakt igenom.
:shock: Fy, vad läskigt! Ska nog börja använda säkerhetsbandet i fortsättningen.
Användarens profilbild
Av Elin G
dubbelt
Senast redigerad av Elin G den tor aug 14, 2008 22:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Elin G
Woodgroves skrev:
Fast man kan ju inte gardera sig mot allt, tänk om ett axelband skulle brista eller om man själv skulle snubbla eller om en bil skulle köra över en när man går över vägen... Men visst, känner man sig tryggare med den där hällan är det väl bara att använda den.

Det var inte meningen att låta så vresig, förlåt :hide:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?