Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har burit min Vidar i en MaMEco och det har varit hur mysigt som helst. Under slutet på sommaren har det blivit mindre buret eftersom pappan varit hemma (och han tycker inte om att bära i sjal tyvärr men bär gärna Vidar på armen).

Nu får jag inte riktigt till det i sjalen igen. Vidar börjar vrida och krångla så jag har fått ge upp gång på gång.
Jag har burit knytningen med smokingbältet utanför (omslutet-x-2).

Kan det vara så att jag knyter för hårt? Han är ju rätt stadig nu men jag vet inte riktigt hur "löst" jag vågar ha honom. Dessutom undrar jag hur mycket av huvudet/nacken som kan sticka ut på en i hans ålder (12 veckor). Med det menar jag, behöver jag stödja huvudet med tyg? Han har ju varit stadig i nacken redan sen födseln men ibland tippar ju huvudet till.
Användarens profilbild
Av Elin G
Du behöver inte stödja huvudet med tyg alls, ingen av mina har velat ha huvudet instoppat i vaket tillstånd, vid behov har jag stött dem med handen.
Av anna m
Elin G skrev:Du behöver inte stödja huvudet med tyg alls, ingen av mina har velat ha huvudet instoppat i vaket tillstånd, vid behov har jag stött dem med handen.
:iagree: Ofta vill de kunna kika lite ;)
Användarens profilbild
Av gluGirl
Så bra, det kanske är för att jag försöker stoppa in honom för mycket i sjalen som han blir arg...han är ju såå nyfiken på världen och då är det väl kanske inte så roligt att bli insnärjd som en liten pyttebebis...

Ska prova igen och se hur det fungerar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?