Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karra1
Jag skulle vilja ha idéer på dopinbjudningar - gärna bilder på sånt ni gjort/fått.

Vi ska nämligen ha dop i höst *s*
Användarens profilbild
Av brunetten
Har tyvärr ingen bild men vi gjorde fotavtryck och scannade in. Den bilden hade vi sedan på inbjudan, program och tackkort.
Användarens profilbild
Av Annika80
har inga foton heller.
Men en gång köpte vi färgade pappaer och gjorde fotavtryck på med silverfärg.
En annan gång köpte jag tårtpapper (ser lite spets liknande ut)
Och klippte ut som små dopklänningar av det och limmade på ett färgat papper
Av Ponyo
Vad tycker du om för sjalar, kläder osv?
Vill du ha en inbjudan i gullig stil, retro, tuff? Något annat?
Vilka färger gillar du?
Användarens profilbild
Av karra1
Fotavtryck blir lite fel *s* det är Adelina som ska döpas och hon fyller 3 år *s*

Dopklänningen är för länge sedan urvuxen, så vi har noll idéer på tema öht.

Hellre tuff än gullig!

Jag personligen gillar svart och blått, favoritklädsel = adidasträningskläder, den snyggaste sjal jag haft 0 Rebozo Mint, men jag älskar min Stil (Blå/grön) och min Albert (Orange/röd/gul)

Lillan däremot älskar stora mönster, traktorer och alla motorfordon som finns, fotboll och snygga, gulliga klänningar med mycket spets.

Så inbjudningarna kan egentligen se ut hur som helst - ja, inga döskallar eller hakkors och så naturligtvis.
Användarens profilbild
Av sus
karra1 skrev:Fotavtryck blir lite fel *s* det är Adelina som ska döpas och hon fyller 3 år *s*
Om hon är så stor så kan hon väl göra inbjudan själv. Alltså hjälpa till lite. Kan hon rita ett självporträtt till exempel, som ni kan scana in och använda till framsidan.

Jag har sett dopinbjudningar med en bild på barnet på framsidan, det kan väl funka för en 3-åring också.
Användarens profilbild
Av karra1
sus skrev:
karra1 skrev:Fotavtryck blir lite fel *s* det är Adelina som ska döpas och hon fyller 3 år *s*
Om hon är så stor så kan hon väl göra inbjudan själv. Alltså hjälpa till lite. Kan hon rita ett självporträtt till exempel, som ni kan scana in och använda till framsidan.

Jag har sett dopinbjudningar med en bild på barnet på framsidan, det kan väl funka för en 3-åring också.
Bra idé med att rita, men nja, hon är ingen konstnär precis och ritar bara streck än *s*

Men det är bra med många tips!
Av Ponyo
Har du en mailadress, så mailar jag ett förslag på inbjudan :D

Har gjort ett förslag efter dina kriterier
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
brunetten skrev:Har tyvärr ingen bild men vi gjorde fotavtryck och scannade in. Den bilden hade vi sedan på inbjudan, program och tackkort.
Så gjorde vi med :D . Mycket uppskattat :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?