Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
har setts att i olika diskutioner om sjalar ofta namns stork, men vad ar det för sjal? Hittar den inte under sjalrecentioner? :hmm:

(Johan tycker absoluuut att jag ska ha med dessa smiliesarna sa da fardet bli sa: :rofl: :pc: :eld: :twisted: ) :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Förkortning för Storchenwiege.
Användarens profilbild
Av Molla
Aha, saklart! :duh: :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Molla skrev:Aha, saklart! :duh: :lol:
Nej det är inte alls klart! Det tog ett tag inna jag kopplade samman det sånej det är inte alls så enkelt som det verkar!!! (OCh nej jag är INTE dum!!!!!! :lol: :oops: )
Användarens profilbild
Av Nova
Samma här! :wink:

Du ser att du inte är ensam...

Vi kanske borde ha en förkortnings-/ smeknamnordlista? :hmm:
Användarens profilbild
Av jag71
Känns skönt att det inte bara var jag!!! :lol: :lol: :lol:
Av sjaltokan
Nova skrev:Samma här! :wink:

:notes:

Låter som en bra idé för det var en djungel :hmm: med alla dessa smeknamn och förkortningar innan man blev inbiten sjalare.. :floet2:
Användarens profilbild
Av Molla
Kul, da ar det inte jag som ar lite trög da... :lol: (inte bara i alla fall :wink: Na nu var jag nog elak.. :oops: )

thowida skrev:
Nova skrev:Samma här! :wink:

:notes:

Låter som en bra idé för det var en djungel :hmm: med alla dessa smeknamn och förkortningar innan man blev inbiten sjalare.. :floet2:
Utmarkt idé! :D :D
Användarens profilbild
Av frida
Jag använder ofta denna strålande sida när jag ska hitta vilken sjal, som är vilket märke, som ser hur ut, och som dessutom säljs av vem, till vilket pris! (varning för långsurf)
http://www.naraforaldrar.se/lankar.htm
En kortordlista vore inte dumt, nu när det dessutom gärna förkortas EC -easy care, Didy-didymos, BB- babybundler och babybjörn etc
(och tog ett bra tag innan jag kopplade "stork", speciellt efter att ha sett storkmönster på en hoppediz :roll: )
Användarens profilbild
Av Anna
och för att krångla till Bb ännu mer så förkortas även BäraBarn så ganksa ofta. Fast Baby bundler brukar jag alltis köra BaBu på.
Användarens profilbild
Av Molla
frida skrev: (och tog ett bra tag innan jag kopplade "stork", speciellt efter att ha sett storkmönster på en hoppediz :roll: )
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av frida
Precis! BB var ju bära barn och inte babybjörn, nej babybundler. Jag vill också ha ordlista. Och EC handlar om toakommunikation.... :hmm:
Av ansve9
Jättebra idé att ha ordlista! Ffa om vi vill att forumet ska vara öppet och tillgängligt för många, och det vill vi ju :D Rimmar ju dock tyvärr inte så bra med de senaste dagarnas kampanj att minska antalet ämnen
Användarens profilbild
Av April
Jag har ändrat lite i sjalrecensioner ;-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?